۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۷۳۰۹۱
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

راه اندازی دبیرخانه حوزه علمیه و دانشگاه

راه اندازی دبیرخانه حوزه علمیه و دانشگاه
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی از راه اندازی دبیرخانه مشترک حوزه علمیه و دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: این اقدام برای پیشبرد اهداف وحدت حوزه و دانشگاه ضروری است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: راه اندازی دبیرخانه مشترک حوزه علمیه و دانشگاه برای هدفمندسازی فعالیت های حوزه و دانشگاه مؤثر است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه فعالیت های حوزوی و دانشگاهی باید خروجی داشته باشد، افزود: راه اندازی این دبیرخانه در راستای پیشبرد و تعمیق آموزه های دینی و فرهنگی در جامعه نقش آفرین است.

وی به ضرورت وحدت حوزه علمیه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شناسایی و نیاز سنجی فعالیت های حوزه و دانشگاه برای نتیجه بخش بودن برنامه های تبلیغی و فرهنگی در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: انتخاب دبیر برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های حوزوی و دانشگاهی لرستان از دیگر برنامه های پیش رو در زمینه راه اندازی این دبیرخانه است.

وی بر ضرورت ارتباط مستمر بین طلاب و روحانیت حوزه علمیه با دانشگاهیان تأکید کرد و بیان داشت: وحدت بین حوزه و دانشگاه لازمه ادامه راه انقلاب و حرکت در مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب ست./9451/  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات