۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۷۳۱۰۴
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

دشمن به دنبال تحریف و القای باورهای خود به نسل جوان است

دشمن به دنبال تحریف و القای باورهای خود به نسل جوان است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: دشمن فکر و باور جوان ایرانی را هدف افکار مسموم خود قرار داده است و با القا و تحریف به دنبال تغییر باورهای انقلابی نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در جمع روحانیون و طلاب حوزه علمیه کنگاور با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی به راستی عید همه ما ملت ایران است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: در چنین ایامی بود که سایه های تاریکی از مملکت رخت بربست و امام راحل پای در کشور ایران گذاشتند و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی را تاسیس کردند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است، بیان کرد: باید نسل های جوان این حقیقت را بفهمند که اگر امروز ایران اسلامی در چنین جایگاه بزرگی در منطقه و جهان قرار دارد، ثمره خون شهیدان بزرگی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و... است.

حجت الاسلام ملکی به تلاش دشمن برای حاشیه سازی علیه این انقلاب به ویژه ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دشمنان از هر فرصت و روزنه ای استفاده می کنند که ضربه خود را به ساختار این انقلاب وارد کنند و این مهم را بارها به اثبات رسانده اند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: از سوی دشمنان دیگر فکر و باور جوان ایرانی را هدف افکار مسموم خود قرار داده اند و با القا و تحریف به دنبال تغییر باورهای انقلابی در بین نسل های جوان این مملکت هستند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برنامه های دهه فجر امسال جدای از اینکه باید باشکوه و سراسری باشد، باید از صفت کیفیت نیز برخوردار باشند.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه روحانیون و خطبا باید این دهه را فرصت مغتنمی برای معرفی چهره این انقلاب مردمی به جهانیان بدانند، خاطرنشان کرد: شما روحانیون که در جامعه به عنوان معتمدین و مبلغین دینی و مذهبی شناخته می شوید، نقش حیاتی و کلیدی در تبیین دستاوردهای این انقلاب اسلامی دارید.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود افزود: خوشبختانه در شهرستان کنگاور روحانیون و علما بسیار بارزی داریم که سابقه مبارزاتی انقلابی آنان برای همه ما عیان است، باید از تجربیات، خاطرات و داشته های این عزیزان به بهترین نحو ممکن بهره ببریم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات