۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۱۱۲
حجت الاسلام روستا آزاد مطرح کرد؛

نقش مؤثر طلاب در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

نقش مؤثر طلاب در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی
حجت الاسلام روستا آزاد گفت: نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، در حاشیه سفر به استان لرستان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های ویژه و با هدف توانمند سازی منابع انسانی نهاد دین در استان خصوصاً برای طلاب و مبلغین در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: مخصوصاً در دوره‌هایی که نیاز استان به آنها شدید است مثل دوره‌های مشاوره و روانشناسی و تربیت مربی کودک به ویژه برای خواهران طلبه اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها با هدف تربیت و ارتقای مهارت و دانش و توانمندسازی منابع انسانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های آموزشی مربوط به فضلا و طلاب لرستانی مقیم قم خواهد بود که در آنجا پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در این راستا جلساتی را با دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد لرستان خواهیم داشت، افزود: تصور ما این است که نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن بسیار در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند مؤثر باشند.

حجت الاسلام روستا آزاد ادامه داد: امیدوارم این سفر به لرستان و این جلسات متعدد نتیجه اش این باشد که از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم خوب و دوست داشتنی و انقلابی لرستان استفاده کنیم./1350/د101/ف

ارسال نظرات