۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۷۳۱۳۶

تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر در دفتر امام جمعه کنگاور

تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر در دفتر امام جمعه کنگاور
کرمانشاه - جلسه ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر در دفتر حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه شهرستان کنگاور تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر امروز در دفتر حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه شهرستان کنگاور تشکیل شد.

امام جمعه شهرستان کنگاور در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه 22 مصوبه و 8 کمیته برای بزرگداشت مردمی دهه فجر در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام لروند در این جلسه به نقش مهم رزمایش های احسان و همدلی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با حمایت خوب مردم، خیرین و... کنگاور رزمایش یکصد و یازدهم مواسات در این شهرستان انجام گرفت.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: این رزمایش ها به تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد و ان شاء الله همچنان جهادگونه در این عرصه حضور خواهیم داشت.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های بسیاری در سطح شهرستان کنگاور برگزار می گردد.

امام جمعه شهرستان کنگاور به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: انجام ‌۴رزمایش بزرگ مواسات به یاد شهدای دهه فجر، انجام مسابقه بزرگ فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری رژه موتوری و توزیع اقلام معیشتی در خلال رژه موتوری، سرکشی از خانواده شهدای روستایی، سرکشی از خانواده شهدای ستاد نماز جمعه، اردوی یک روزه و زیارت شهدای گمنام در شهرستان های کنگاور و صحنه، ساخت مستند شهید جاویدان توسط قرارگاه فرهنگی دفتر امام جمعه، مسابقه محلی «دال پلان» برای اعضای ستاد نماز جمعه برادران، قرعه کشی اسامی روح الله نامان، برپایی محافل انس با قرآن در کنگاور و روستا فش، سرکشی از منازل محرومین در شهر و روستا، تجلیل از فعالان فرهنگی خواهر و برادر کنگاور، مراسم دعای کمیل به یاد شهدای دهه فجر، تجلیل از خیرین شهرستان و... از جمله برنامه های ما در دهه فجر می باشد./1400/

ارسال نظرات