۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۷۳۲۱۲
مدیر حوزه علمیه خواهران کوهدشت خبر داد؛

راه اندازی کارگاه خیاطی و تهیه و توزیع ماسک در مناطق محروم

راه اندازی کارگاه خیاطی و تهیه و توزیع ماسک در مناطق محروم
لرستان - امرایی از راه اندازی کارگاه خیاطی به همت حوزه خواهران و برادران کوهدشت و خیرین این شهرستان خبر داد و گفت: در این کارگاه روزانه بین 700 تا هزار ماسک تهیه می شود.

سمیه امرایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طلاب در قالب فعالیت های جهادی در زمینه خدمت و کمک رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا در صحنه حاضر شدند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا ماسک ها به صورت خانگی تهیه می شد، افزود: به همت حوزه علمیه خواهران و برادران و مساعدت مالی خیرین شهرستان کوهدشت کارگاه خیاطی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این کارگاه خیاطی تهیه و تولید 7 هزار ماسک و توزیع بین خانواده های نیازمند و اقشار کم درآمد در شهرستان کوهدشت و مناطق حاشیه نشین است.

امرایی بیان کرد: روزانه بین 700 تا یک هزار ماسک دو لایه تولید می شود که نزدیک به چهار هزار ماسک تاکنون در شهرستان کوهدشت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 15 هزار ماسک در حال دوخت است، خاطرنشان کرد: خواهران از بح تا غروب در این کارگاه خیاطی به صورت جهادی مشغول فعالیت هستند و فعالیت های جهادی طلاب و روحانیت همواره تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت بیان داشت: با کمک طلاب حوزه علمیه برادران کوهدشت مراحل توزیع ماسک ها بین نیازمندان در شهرستان و مناطق حاشینه نشین توزیع می شود.

وی به روحیه جهادی طلاب اشاره کرد و گفت: روحانیت، طلاب و مبلغان در هر زمان که احساس نیاز شود با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی در صحنه خدمت رسانی به مردم حاضر هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات