۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۶۷۳۲۷۳
مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌کند؛

همایش بین‌المللی «باز اندیشی آراء شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز»

همایش بین‌المللی «باز اندیشی آراء شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز»
در آستانه فرا رسیدن یکصدمین سالگرد تولد شهید مطهری دومین همایش بین المللی شهید مطهری با عنوان «باز اندیشی آراء شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز» را برگزار می‌شود.

محمد باقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی شهید مطهری گفت: در آستانه فرا رسیدن یکصدمین سالگرد تولد شهید مطهری مجمع عالی حکمت بنا دارد تا دومین همایش بین المللی شهید مطهری را برگزار کند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار داشت: در این همایش بین المللی که با عنوان« باز اندیشی آراء شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز» نامگذاری شده است، جمع زیادی از اندیشمندان با زبان های مختلف از 22 کشور حضور دارند که به ارائه دیدگاه های خود می پردازند.

وی افزود: این همایش با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد که لینک ورود به همایش نیز از طریق رسانه ها و هم از طریق پایگاه اطلاع رسانی همایش و پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید مطهری به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

خراسانی بیان داشت: افتتاحیه همایش یک شنبه 12 بهمن ماه با سخنرانی آیت الله جوادی آملی خواهد بود خواهد بود و برنامه های تخصصی از 13 تا 15 بهمن اجرا خواهد شد و بیش از 30 مرکز علمی در برگزاری همایش همکاری خواهند کرد و قریب به 60 نفر در قالب سخنرانی و مقاله به ارائه بحث می پردازند.

وی افزود: سخنرانان در این همایش سخنرانی خود را ارائه می دهند و مخاطبین مجازی می توانند در خلال ارائه مباحث، سؤالات خود را در بستر مجازی مطرح و پاسخ کارشناسان را دریافت کنند./1399/ت302/ف

ارسال نظرات