۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۷۳۳۶۵
ضمن مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا؛

سالن جلسات خبرگزاری رسا به نام شهید «حجت الاسلام دهقانی» مزین شد

سالن جلسات خبرگزاری رسا به نام شهید «حجت الاسلام دهقانی» مزین شد
مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا از سوی خبرگزاری رسا و در سالن «شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی» این رسانه حوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) از سوی خبرگزاری رسا و در سالن «شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی» این رسانه حوزوی با حضور حجت الاسلام حسن غفاری فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مادران شهیدان موسوی ناجی و مالامیری، همسر شهید حجت الاسلام دهقانی و سرکار خانم ظهیری همسر محترم شهید طباخی و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام پیشاهنگ مجری این مراسم در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مادران و همسران شهدا بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: این مادران و همسران شهدا بوده اند که با پاکی و طهارت و از خودگذشتگی، فرزندان و همسران خود را به جایگاه رفیع شهادت نائل آورده اند.

وی همچنین امنیت کشور را مرهون خون شهدای گرانقدر دانست و بیان کرد: اگر شهدا نبودند و از جان خود نمی گذشتند امروز شاهد امنیت کشور نبودیم؛ ما باید با تلاش های فراوان نسبت به شهدا قدردان بوده و آرمان هایشان را با جدیت دنبال کنیم.

تعداد بازدید : 2

هر کدام از مادران و همسران شهدای گرانقدر در این مراسم خاطراتی که از این شهیدان عزیز را بیان کردند و توصیه‌هایی را به منظور تدام راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند.

گفتنی است، در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به خانواده معظم این شهدای گرانقدر اهدا و این عزیزان با حضور حجت الاسلام غفاری فر و دبیران خبرگزاری رسا مورد تجلیل واقع شدند.

شایان ذکر است، سالن جلسات خبرگزاری رسا در سالروز تکریم مادران و همسران شهدا و با حضور خانواده های معظم شهدای گرانقدر به نام شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی از دبیران اسبق این رسانه حوزوی مزین شد./841/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
شادی روح شهدا صلوات
0
0