۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۷۳۶۴۶

اعضای شورای کتاب حرم حضرت معصومه معرفی شدند

اعضای شورای کتاب حرم حضرت معصومه معرفی شدند
آیت‌الله سید محمد سعیدی با صدور احکام جداگانه‌ای، اعضای شورای کتاب حرم مطهر حضرت معصومه(س) را منصوب و طی دیداری این احکام را به آن‌ها اعطا کرد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، نخستین نشست دوره جدید شورای کتاب آستان مقدس بانوی کرامت با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس برگزار شد.

در این نشست حجج اسلام محدثی، علوی، روستا آزاد، عباسی ولدی، پور امینی، حیدری ابهری، احمدی، قاسمی و محمدی به عنوان اعضای جدید شورای کتاب با دریافت حکم آیت‌الله سعیدی، معرفی شدند.

لزوم تدوین آیین‌نامه‌ای مبتنی بر تعالیم قرآن کریم در حوزه کتاب، ارائه نقشه راه برای انتشارات آستان مقدس، عرضه محصولات کیفی در قالب جشنواره، توجه ویژه به عرضه دیجیتال محصولات، انجام مسأله‌شناسی برای تألیف آثار و در دستور کار قرار دادن کارهای بر زمین مانده در این دیدار مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین، سفارش شعر وزین برای کودکان و نوجوانان و تولید مجموعه‌هایی برای سیر مطالعاتی شناخت اهل بیت(ع) برای کودکان ونوجوانان از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بوده است.

موضوعاتی از جمله پاسخ‌گویی مطلوب‌تر به شبهات با استفاده از ظرفیت انتشارات، تألیف آثار در حوزه‌های تربیتی، تلاش بیشتر برای معرفی حضرت زهرا(س)، تولید آثار ویژه دختران و معرفی مطلوب‌تر حضرت نجمه(س) مادر حضرت معصومه(س) توسط اعضای این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در پایان این نشست نیز بر لزوم معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) و ارتباط و ارادت شهدا نسبت به این آستان مقدس و حضرت، تاکید شد./826/

منبع: فارس
ارسال نظرات