۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۳۶۹۹
همگام با انقلاب؛

دستاوردهای انقلاب برای جوانان بیان شود

دستاوردهای انقلاب برای جوانان بیان شود
لرستان - حجت الاسلام آروانی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان تأکید کرد و گفت: جوانان به عنوان رویش های انقلاب در گام دوم رسالت خطیری بردوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابوالحسن آورانی، ظهر امروز درشورای اداری کوهنانی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین این دستاوردها در ادامه راه انقلاب ضروری است.

امام جمعه کوهنانی با تأکید بر ضرورت دستاورد های انقلاب در طول یوم الله دهه فجر انقلاب افزود: این دستاوردها در زمینه های مختلف باید برای جوانان بازگو و با هوشیاری جوانان جلوی توطئه نفوذ دشمن گرفته شود.

وی از مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، رسالتی خطیر بر دوش همه مدیران و مسؤولان است، با مدیریت جهادی و انقلابی باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام آروانی بیان داشت: تلاش برای رفع مشکلات مردم و پاسخ گویی کارگزاران نظام اسلامی سبب استحکام نظام اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمن در عرصه های مختلف خواهد شد.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی عنوان کرد و ادامه داد: وحدت و همدلی مهم ترین عامل برای رفع مشکلات مردم و جامعه و ادامه راه انقلاب است.

امام جمعه کوهنانی یادآور شد: انقلاب اسلامی مایه دلگرمی امت اسلام در سراسر دنیا است و پیشرفت های همه جانبه با وجود تحریم های ظالمانه موجب رعب و وحشت دشمنان است.

حجت الاسلام آروانی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: در طول دهه فجرانقلاب اسلامی باید در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات