۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۶۷۳۸۰۷
همگام با انقلاب؛

حوزه‌های علمیه و روحانیت مانعی بزرگ برای نفوذی‌ها

حوزه‌های علمیه و روحانیت مانعی بزرگ برای نفوذی‌ها
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: روحانیت همواره برای منافقین کوردل، نفوذی‌ها، وابستگان به صهیونیسم و استکبار جهانی مانعی بزرگی به حساب می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش مؤثر حوزه های و روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: روحانیت بیدار همواره پیشتاز حرکت های انقلابی از سال 42 به رهبری امام راحل بوده است و تا امروز تمام مراحل حرکت های انقلاب را با حضور خود به درستی به پیش برده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: حوزه های علمیه و روحانیت همگام و هم صدا با مردم علیه رژیم طاغوت به تبیین گری و بیدارگری به مبارزه ظلم و ستم پرداختند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت بیش از گذشته در عرصه های علمی و سیاسی فرهنگی خوش درخشید، به گونه ای که جبهه های دفاع حق علیه باطل 5000 شهید دین خود را برای حفاظت از انقلاب به اثبات رسانید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: روحانیت همواره برای منافقین کوردل، نفوذی ها، وابستگان به صهیونیسم و استکبار جهانی مانعی بزرگی به حساب می آمدند؛ از این رو روحانیت همانند دیگر اقشار مردم در تیررس ناجوانمردانه قرار گرفتند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: روحانیت در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به عنوان مدافعان حرم، توانستند با حضور میان نیروهای داوطلب حماسه ای بزرگ در کتاب عظیم مبارزات خود به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه امروز حوزه های علمیه با تولید محتوای علوم اسلامی توانسته است که دنیای اسلام به تحیر و افتخار وا دارد، افزود: پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در معرفی اسلام ناب محمدی به جوامع بشری شد و همچنین امروز جوانان غربی پیام های اصیل اسلام ناب را از زبان رهبر معظم انقلاب دریافت کردند و مورد استقبال آنها قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اظهار داشت: ایران اسلامی با رشد مضاعف و شگرف­ آوری توانست در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گام برداشته و از ارعاب استکبار جهان و ترورهای ناجوانمردانه و تحریم ها هرگز لحظه­‌ای ناامیدی نشود.

وی بر لزوم اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی تأکید کرد و گفت: دم مسیحایی امام راحل و همچنین تدبیر و حکمت رهبر فرزانه انقلاب موجب انسجام ملت و مردم ایران اسلامی شده است و همچنین نقشه تجزیه و اختلاف مذهبی و قومیت های گوناگون، از نقشه های شوم و نخ نما شده ای است که دشمنان دیگر نسبت به کارگیری آنها ناامید شده اند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: کسانی با بلندگوهای شیطانی و با القای ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی در صدد ناامیدی ملت ایران اسلامی بودند؛ امروز رگ حیاتی آنها قطع شده و در انزاوی کامل به سرمی برند اما ملت ما توفنده ­تر از قبل و با یکپارچگی و اندیشه مقاومت در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

بیانیه گام دوم انقلاب مقدمه تمدن سازی نوین اسلامی

وی در بخش دیگر سخنان خود، بیانیه گام دوم انقلاب را مقدمه ای برای تمدن سازی نوین اسلامی دانست و افزود: این بیانیه حیات مجددی به لایه های اجتماع و  افراد جامعه از حیث حقیقی و حقوقی بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: روحانیت به عنوان دلسوزان نظام اسلامی برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقش مؤثر و به سزایی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نباید روحانیت انقلابی اجازه دهند که دشمنان و نفوذی ها به همینه و خیمه گاه  انقلاب نزدیک شوند، گفت: باید روحانیت بیدارتر از دیروز و با حفظ روحیه انقلاب، هجره به هجره مدارس علمیه را سنگری علیه خباثت­ های صهیونیسم، استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب روزنه امیدی در جهت استمرار پیشبرد و پیشرفت دستاوردهای انقلاب اسلام  است، افزود: کلمه به کلمه بیانیه گام دوم انقلاب با تدبیر، درایت و حکمت قلم هدایت­‌گر رهبر معظم انقلاب نوشته شده و این بیانیه مسیر توسعه و پیشرفت آینده نظام را روشن ساخته است./998/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
ملت غیور و متدین ما اگر حقایق را بشنوند مردانه از آن ها حمایت می کنند ، اما حوزویان عزیز و بزرگوار ما در این زمینه که ضد انقلاب و اسلام زیرکانه به شیطنت دائمی و مستمر خودبطور هدفمند ادامه میدهد ، چون میداند که علت بر چیده شدن رژیم مفسد و فاسد شرک پهلوی ها ، وجود حوزه و روحانیت بوده است بخش زیاد ومهمی از همش را برای بدبین کردن مردم نسبت آن تخصیص میدهد ، اما حضرات آقایان علماء چرا در این جهت به تنویر افکار و خنثی کردن تبلیغات شوم دشمنان شیطان صفت خارجی و پیروان غالباََ احمق داخلیشان اقدامی نمی کنند تا جلوی این تبلیغات ضد اسلامی و انسانی کسانی را که مانند میمون هرزه گوئی های آن شیطان صفتان و یاران صمیمی ابلیس را بگیرند و مانع از تکرار هر ساله ی آنان بشوند که با این کار خود نشخوار کردن چهار پایان را در اذهان هوشیاران تداعی میکنند و لی در اذهان عده ای بی خبر شبهه ایجاد می کنند ، مؤمنین را نگران می کند ، زیرا قوی ترین و رسا ترین کلام مؤثر در اکثر مردم همین تبلیغات حضرات علماء بزرگوار است که مورد اعتماد مردمند .
0
0