۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۷۳۹۶۶
آیت الله نوری همدانی در مراسم عمامه گذاری طلاب:

زمان شناسی و هوشیاری در برابر نیرنگ دشمن از لازمه های طلبگی است

زمان شناسی و هوشیاری در برابر نیرنگ دشمن از لازمه های طلبگی است
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه طلاب بايد علاوه بر جديت در تحصيل و داشتن نظم از تهجد غفلت نورزند، زمان شناسی و هوشیاری در برابر نیرنگ دشمن را لازمه طلبگی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم عمامه گذاری ٢٥ نفر از طلاب حوزه علمیه دارالسلام تهران توسط حضرت آيت نوری همدانی در قم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این مراسم بر ضرورت توجه طلاب به مسائل اخلاقی و معنوی تأکید و اظهار کرد: طلاب باید با ائمه معصومین(ع) به ویژه امام عصر(عج) توسل و ارتباط قلبی داشته باشند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اخلاص و تقوا دو عامل اصلی کسب توفیقات الهی است، گفت: طلبه ای موفق می شود که همه امور خود را برای رضای الهی انجام دهد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه طلاب بايد علاوه بر جديت در تحصيل و داشتن نظم از تهجد و سحرخيزي و نماز شب غفلت نورزند، زمان شناسی و هوشیاری در برابر نقشه و نیرنگ دشمن را از لازمه های طلبگی برشمرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: پاسخگویی به شبهات دشمن و تبيین، حفظ و نگهداري آرمان های انقلاب نیز از وظایف طلاب انقلابی محسوب می شود./841/پ202/ب1

 

پ/زمان شناسی و هوشیاری در برابر نیرنگ دشمن از لازمه های طلبگی است

پ/زمان شناسی و هوشیاری در برابر نیرنگ دشمن از لازمه های طلبگی است

ارسال نظرات