۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۷۴۱۵۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن بدون تجمع و تنها موتوری و خودرویی است

راهپیمایی ۲۲ بهمن بدون تجمع و تنها موتوری و خودرویی است
اصفهان - محمدعلی احمدی گفت: امسال برای راهپیمایی ۲۲ بهمن تجمعی صورت نخواهد گرفت و راهپیمایی تنها موتوری و خودرویی و همینطور از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدعلی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به برنامه‌های انقلابی اجرا شده در سطح استان اصفهان از همکاری خوب ادارات و نهادها در این زمینه تقدیر کرد و گفت: نهادهایی نظیر بسیج، سپاه و استانداری با قدرت به میدان آمدند در حالی که برخی نیز اصلا همکاری نداشتند یا عملکرد ضعیفی داشتند.

مسؤولانی که در ایام دهه فجر همراهی نکردند به مردم معرفی می‌شوند

وی با بیان اینکه باید از مسؤولانی که دغدغه انقلاب دارند تقدیر کرد، افزود: برخی از مسؤولان نیز به میدان نیامدند و پای کار نبودند، پس از دهه مبارک فجر نام این مسؤولان و دستگاه‌ها را اعلام خواهیم کرد، اگرچه هنوز دهه فجر تمام نشده و امید داریم افرادی که به واسطه انقلاب اسلامی رشد کرده و مسؤولیت گرفتند وارد میدان شوند.

احمدی با اشاره به اینکه برخی مسؤولان حتی حاضر نشدند برای دهه فجر یک جلسه هم برگزار کنند، اظهار کرد: چنین مدیران و مسؤولانی لازم است به مردمی معرفی شده و مردم بدانند چه کسانی ظرفیت‌های مهم را از بین بردند و همکاری در عرصه دهه فجر نداشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: مردم هرساله حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن ماه داشتند و امسال نیز علیرغم شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا و بی تدبیری‌ها و مشکلاتی که وجود دارد و فشارهایی که به مردم وارد شده است، همچنان حامی انقلاب بوده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند.

وی حضور مردم را خنثی کننده جنگ رسانه‌ای دشمن دانست و تصریح کرد: بانگ تکبیر بربالای بام منازل و مساجد و حسینیه‌ها و نورافشانی در سطح استان اصفهان از جمله برنامه‌هایی است که روز 21 بهمن ماه ساعت 21 انجام خواهد شد.

برنامه های ویژه صداوسیما برای راهپیمایی 22 بهمن

احمدی از برگزاری جشن‌های مختلف در شام 21 بهمن ماه در سرتاسر استان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های صداوسیما به نحوی است که کسانی که امکان حضور در برنامه 22 بهمن ماه را ندارند و یا اینکه امکان فعالیت در برنامه‌های حرکت محور برای آنها وجود ندارد بتوانند از برنامه های صداوسیما استفاده کنند و در این خصوص در مراکز استانها برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برپایی راهپیمایی مجازی به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن خبرداد و افزود: مردم عزیز و انقلابی می‌توانند از طریق نشانی fajr.ccoip.ir در راهپیمایی مجازی شرکت کرده و حتی شعارهای خود را انتخاب کنند و مردم در بستر فضای مجازی اعلام حمایت از انقلاب اسلامی خواهند داشت.

وی با اشاره به امکان حضور همه مردم در راهپیمایی موتوری و خودرویی، تصریح کرد: همه کسانی که می‌توانند در راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کنند می‌توانند در مسیرهای تعیین شده حاضر شوند و افرادی هم که برای آنها امکان حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی وجود ندارد از برنامه‌های تلویزیونی و فضای مجازی به صورت پخش زنده استفاده کنند.

تجمعی برای روز 22 بهمن برگزار نخواهد شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اصل راهپیمایی 22 بهمن امسال را بدون تجمع عنوان کرد و گفت: برنامه های امسال در حرکت و بر مبنای عدم تجمع خواهد بود، در همه 106 شهر استان اصفهان راهپیمایی موتوری و خودرویی صورت می‌گیرد برای روستاها نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

احمدی از مردم خواست تا در تزیین خودروهای خود خلاقیت داشته باشند و خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان هماهنگی با رادیو صورت گرفته تا شعارها از طریق رادیو خودروها امکان پخش داشته باشد و همچنین قطعنامه راهپیمایی نیز در رادیو قرائت خواهد شد.

وی ادامه داد: مسیرهای هفتگانه راهپیمایی به سمت گلستان شهدا خواهد بود، حرکت راهپیمایی و خودرویی نیز در هفت مسیر خواهد بود، مسیر شماره یک از حرم زینبیه، مسیر شماره ۲ از میدان شهید علیخانی، مسیر شماره ۳ از امام زاده ابوالعباس خوراسگان، مسیر شماره ۴ از پل شهرستان، مسیر شماره ۵ از مسجدالمهدی مرداویج، مسیر شماره ۶ از مسجد جامع گورتان آتشگاه، مسیر شماره هفت از میدان ٩دی پیش‌بینی شده است موتورسواران نیز به میدان امام حسین(ع) رفته و از آنجا به گلستان شهدا اعزام خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با درخواست از مردم برای رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: امسال برنامه‌ای که منجر به تجمع مردم شود نخواهیم داشت و در طول مسیر برنامه ها از طریق رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد و در طول مسیرها نیز دستگاه‌های صوتی در نظر گرفته شده است./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات