۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۷۴۲۲۳
نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان:

وزارت آموزش و پرورش در زمینه حضور طلاب در مدارس از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد

وزارت آموزش و پرورش در زمینه حضور طلاب در مدارس از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد
حجت الاسلام عسگری گفت: وزیر درک متقابلی در خصوص حضور طلاب در آموزش و پرورش با مرکز تربیت مبلغ معلم دارند و آموزش و پرورش در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و رحانیت خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام علی عسکری مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان، امروز با حجت الاسلام عبدالهی رییس مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه‌های علمیه در محل این مرکز دیدار کرد.

حجت الاسلام عسکری در این دیدار با اشاره به اهمیت حضور طلاب در آموزش و پرورش گفت: انگیزه، مسیر و هدف ما در این خصوص با مرکز تربیت معلم مبلغ مشترک است.

وی اظهار داشت: وزیر محترم با روحیه انقلابی که دارند درک متقابلی در خصوص این موضوع با مرکز تربیت مبلغ معلم دارند و آموزش و پرورش در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان اهمیت این دست جلسات را یادآور شد و افزود: گزارش این جلسه تقدیم وزیر خواهد شد و به طور قطع از موضع مرکز حمایت خواهم کرد.

در این دیدار حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اهمیت و جایگاه معلم و حضور طلاب در این عرصه اظهار داشت: یکی از درخواست هایی که ما در خصوص مراحل جذب طلاب داریم این است که به خصوص بحث مصاحبه با داوطلبان به عهده این مرکز واگذار شود.

مدیر مرکز تربیت مبلغ معلم گفت: تأسیس دفتر مطالعات بنیادین تعلیم و تربیت مرکز تربیت معلم مبلغ به‌ عنوان یک دفتر عملیاتی برای عملیاتی‌سازی اندیشه‌های اسلامی در آموزش‌ و پرورش کشور از طریق انجام پژوهش‌های واسط دانش تعلیم و تربیت دینی بوده است این دفتر می‌تواند کمک خوبی به دغدغه‌های پژوهشی وزارت‌خانه و سازمان پژوهشی بکند که این امر نیازمند ایجاد یک تفاهم‌نامه بین دفتر مطالعات بنیادین مرکز تربیت معلم مبلغ با سازمان پژوهش و برنامه ریزی می باشد و همچنین نیازمند حمایت این سازمان است./1399/پ202/ف

ارسال نظرات