۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۷۴۵۲۴
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر کنگاور:

روحانیون و مبلغین دینی سربازان جبهه جنگ نرم هستید

روحانیون و مبلغین دینی سربازان جبهه جنگ نرم هستید
کرمانشاه - مدیر مدرسه علمیه کنگاورگفت: جبهه مقابله با دشمن کاملا تغییر پیدا کرده است و نبرد ما به یک جنگ نرم تبدیل شده است و شما روحانیون و مبلغین دینی سربازان آن هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون طرح هجرت، مبلغین دینی و نیز فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کنگاور عنوان کرد: تبلیغ یکی از ابتدایی ترین ویژگی های جوامع انسان ها بوده و از این طریق ارتباط بین جوامع ابتدایی بشر محقق شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور گفت: اکنون نیز در سطح جهان مبحث تبلیغات تعیین کننده بسیاری از سیاست ها و برنامه هاست، از این رو باید نگاه ماه به مقوله تبلیغ به ویژه تبلیغ دینی بسیار تخصصی، ویژه و دلسوزانه باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به رشد و توسعه باورهای الحادی و ضددین در جامعه کنونی بشر، بیان کرد: شما که نقش مبلغین معنویات و دین را دارید، سربازان و پیش قراولان این جبهه هستید، لذا باید در این مقوله با همت، پشتکار، صبر و... همواره برای دیگران اسوه باشید.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بی گمان شما روحانیون و مبلغین در مسیر فعالیت جهادی خود با برخی از کج خلقی های روبرو شده و می شود و باید بدانید که این امر همیشه در تاریخ بوده است و نباید این موضوعات شما را از وظیفه مقدسی که برعهده گرفته اید، دلسرد و یا خدایی ناکرده منصرف کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حمایت از روحانیون طرح هجرت و نیز مبلغین دینی، بیان کرد: در این شرایط نامساعد بایسته است که توجه بیشتری به این گروه های دینی و تبلیغی داشته باشیم و اجازه ندهیم که برخی از مسایل روزمره کار آنان را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با تقدیر از حمایت ها و همکاری های همیشگی حجت الاسلام لروند؛ امام جمعه کنگاور از این حوزه علمیه عنوان کرد: خوشبختانه حجت الاسلام لروند؛ امام جمعه کنگاور در همه عرصه های دینی و مذهبی پای کار بوده و هستند و تعامل وی با اساتید حوزوی و طلاب مثال زدنی است.

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: حوزه علمیه کنگاور همیشه از حمایت های همه جانبه امام جمعه این شهرستان برخوردار بوده است و البته خود وی نیز در این ایام که جامعه با وضعیت کرونا روبروست، همواره با برگزاری رزمایش های مواسات کمک های زیادی به مردم نموده است و این کار ایشان نشان می دهد که روحانی و حوزوی هرگز از جامعه جدا نیست.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه مبلغین دینی نقش سربازان دین را دارند، گفت: زمانی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن قرار می گرفتند ولی اکنون این جبهه تغییر پیدا کرده است و نبرد ما به یک جنگ نرم تبدیل شده است و شما سربازان این جنگ نرم هستید.

در ادامه این دیدار هر یک از روحانیون طرح هجرت، مبلغین و... نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند./1400/

ارسال نظرات