۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۷۴۸۹۹

مسابقه کتابخوانی امیر گلها + لینک مسابقه

مسابقه کتابخوانی امیر گلها + لینک مسابقه
به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین و روز پدر، مسابقه کتاب خوانی «امیر گل ها» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، مسابقه کتاب خوانی «امیر گل ها» برگزار می شود.

این مسابقه به همت کتابخوان پاتوق کتاب و با همراهی دفتر نشر معارف، انجام می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند، با دانلود و مطالعه کتاب " امیر گل ها"  از طریق سایت و اپلیکیشن پاتوق کتاب به نشانی https://patogh.mobi   و یا خرید آن از کتابفروشی های معتبر در سراسر کشور، از تاریخ 1 الی 7 اسفند 1399 در این مسابقه شرکت کنند.

درباره کتاب«امیر گلها»

«امیر گل ها»؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت  امام علی (ع) دارد و درآن سعی شده است با بررسی موضوعی سیره و سبک زندگی ایشان، به پاسخ این سؤال بپردازد که در روزگار امروز و برای انسان قرن بیست‌ویکم چگونه اهل بیت(ع) می‌توانند الگو باشند و چگونه آنها می‌توانند گرهی از زندگی مردم باز کنند.

کتاب«امیر گل­ها» به قلم حسین سیدی، رویکردی تازه به تألیف کتاب شخصیت‌شناسی دینی داشته است. به تعبیری در دنیای مدرن و صنعتی امروز که افراد گرفتار کم‌حوصلگی شده­‌اند، این کتاب راهنمای خوبی برای مطالعه سریع و آسان است. هنر سیدی در یافتن کلید واژه­‌هاست. او برچسب­‌هایی ریز و جزئی را از زندگی امام علی(ع) در منابع شیعه و اهل سنت یافته و بدان پرداخته است.

کتاب دربردارنده سخنانی از سرسخت‌­ترین مخالفان امامت و ولایت امام علی(ع) است؛ سخنانی که نشان می­‌دهد این افراد چگونه به امیرالمومنین(ع) و عدالت و حقانیت ایشان اعتقاد داشته‌اند.

کتابخوان پاتوق کتاب، ضمن لحاظ امتیاز باشگاه مخاطبین پاتوق کتاب، برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون این مسابقه (معادل درصد کسب شده آن ها)، در انتهای مسابقه به 10 نفر از شرکت کنندگانی که امتیاز بالای 80 درصد کسب کرده باشند، به قید قرعه، جوایزی به شرح زیر تقدیم می کند.

نفرات اول تا سوم:  هر کدام دو میلیون ریال جایزه نقدی

نفرات چهارم تا ششم:  هر کدام یک میلیون ریال جایزه نقدی

نفرات هفتم تا دهم:  هر کدام پانصد هزار ریال اعتبار خرید از اپلیکیشن پاتوق کتاب

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند پس از مطالعه کتاب، از تاریخ  1 الی 7 اسفند ماه سال جاری، با مراجه به سایت https://patogh.mobi   در مسابقه شرکت نمایند و ازجوایز در نظر گرفته آن بهره مند شوند.

پیش از این،اپلیکیشن پاتوق کتاب، مسابقه کتابخوانی «خط امام(ره)» (مروری اجمالی بر اندیشه های امام خمینی) را در دهه فجر 1399 برگزار کرده، و هر شب به 3 نفر از برگزیدگان این مسابقه، جوایزی تقدیم کرده بود./826/

مسابقه کتابخوانی امیر گلها + لینک مسابقه

ارسال نظرات