۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۷۴۹۱۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

برگزاری نشست های تخصصی با هدف ارتقای توانایی تبلیغی طلاب

برگزاری نشست های تخصصی با هدف ارتقای توانایی تبلیغی طلاب
لرستان - عزیزی گفت: با توجه به اینکه طلاب در نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با هجمه های فرهنگی نقش بسزایی دارند، دوره های آموزشی ویژه طلاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری نشست های تخصصی ویژه طلاب سراسر استان خبر داد و بیان داشت: این نشت ها با هدف  بصیرت و روشنگری بین طلاب و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن برگزار می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: نشست تخصصی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله نشست های مهمی است که با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برای طلاب برگزار می شود.

وی به نقش طلاب و مبلغان خواهر در عرصه تبلیغ و حراست از بنیان خانواده ها در برابر هجمه های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: توجه مبلغان و فعالان فرهنگی در این راستا ضروری است.

عزیزی از دیگر نشست های تخصصی را موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: نقش بانوان طلبه در تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی و ترویج این فرهنگ در کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها مؤثر است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری دوره آموزشی مداحی و منبر ویژه طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه خواهران الشتر این دوره آموزشی را فرا گرفته اند.

وی بیان داشت: در دوره تخصصی مداحی آداب و اخلاق مداحی، اصول و رسالت های مداحی و منبر، آسیب شناسی در مداحی، مقتل شناسی و اصول ردیف در مداحی برای طلاب ارائه می شود.

عزیزی به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد و گفت: این نشست عنوان آموزش در فضای مجازی فرصت یا تهدید استف برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: کرسی آزاد اندیشی آموزش در فضای مجازی فرصت است یا تهدید با همکاری مدارس علمیه خواهران معصومیه (س) خرم آباد و الزهرا(س) پلدختر برگزار خواهد شد. /9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات