۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۷۵۱۰۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تعامل رمز موفقیت مسؤولان نظام اسلامی است

تعامل رمز موفقیت مسؤولان نظام اسلامی است
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مسؤولان نظام مقدس اسلامی در صورتی موفق هستند، که تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اندیمشک با اشاره به آیه قرآنی "يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ كُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ" اظهار داشت: سه ماه رجب، شعبان و رمضان به صورت ویژه مورد توجه الهی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای راهیابی به مقام بندگی تا زمانی که عبد نشویم امکان‌پذیر نخواهد بود، ادامه داد: باید تلاش کرد‌ همه‌ امکانات و ظرفیت‌ها در این مسیر قرار گیرند و اگر در غیر این مسیر استفاده شود، هدر رفت سرمایه و اتلاف عمر است.

 امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه اگر خدا به انسان نعمت‌های ظاهری و باطنی قرار داده برای بکار بستن در مسیر بندگی است، گفت: در ماه شریف رجب ماه طهارت قرار داریم و با توجه به شرایط کنونی کرونا ایام اعتکاف را در خانه‌های خود انجام دهیم.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که تا زمانی که خدا جایگاهی به انسان داده در جهت حل مشکلی از مشکلات مردم سعی شود، گفت: خدمت به مردم استان خوزستان افتخار است و مردم این استان نجیب و عزیزی هستند و هزاران شهید تقدیم اسلام کرده اند.

 وی عنوان کرد: امام جمعه، فرماندار، نماینده و دیگر مسئولان به تنهایی نمی‌توانند کار کنند. خدمت به مردم پازل است و هرکدام از مسئولان نیز قطعه ای از این پازل هستند و هیچ یک از قطعات را نمی‌توان‌ کنار گذاشت.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که خوشا به حال شهری که پازل مسئولان آن کامل باشد، عنوان کرد: مساله مهم استفاده از ظرفیت مسئولان به ویژه کسانی که در خط مقدم کارهای اجرایی هستند، می‌باشد.

 امام جمعه اهواز لازمه کار کردن را همدلی و تعاون برشمرد و افزود: تا زمانی که مسئولان در کنار هم نباشند نمی‌توان کار کرد. در مدت باقیمانده همه در کنار یکدیگر باشیم، در عرصه مقام اجرا یکدل شویم و تمام تلاش در جهت تکمیل پازل صورت گیرد.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امام جمعه را پدر یک شهر برشمرد و گفت: نخبگان شهرستانی، سپاه، بسیج، فرمانداری و حوزه‌های علمیه باید توجه داشته باشند که همه باید در کنار یکدیگر باشند.

 وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام مقدس اسلامی در صورتی موفق هستند، که تعامل وجود داشته باشد، اظهار داشت: نگاه رهبرمعظم انقلاب جذب حداکثری و دفع حداقلی هستند.

 در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام حسینی قدردانی و برای حجت الاسلام موسوی در جایگاه امام جمعه شهرستان اندیمشک آرزوی موفقیت شد.

 گفتنی است؛ در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اندیمشک، حجت الاسلام علی‌نژاد مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان، فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اداری و تامین و جمعی از مردم ولایتمدار نیز حضور داشتند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
احسنت
0
0