۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۷۵۱۱۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مردم در ۲۲ بهمن تهدید کرونا را به فرصت بدل کردند

مردم در ۲۲ بهمن تهدید کرونا را به فرصت بدل کردند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: در 22 بهمن امسال مردم تهدید کرونا را به فرصت ظهور و بروز ولایتمداری و عشق به انقلاب و نظام اسلامی تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست آسیب‌شناسی مراسمات و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر استان که با حضور دست‌اندرکاران و صاحب‌نظران مراسم و مناسبت‌ها در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، از مشارکت و همکاری مردم و نهادهای مختلف در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر قدردانی کرد.

وی حضور خودجوش، پرشور و باشکوه مردم خداجوی باب الرضا (ع) و گنجینه معرفت‌ها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را یک حماسه و یکی از مردمی‌ترین و خودجوش‌ترین مراسم و مناسبت‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا و فتنه‌انگیزی‌های گسترده دشمنان و بدخواهان انقلاب و عده‌ای فریب‌خورده، مردم با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای متفاوت و خلاقانه متفاوت‌ترین نقطه عطف در تاریخ پرافتخار انقلاب را رقم زدند.

وی با بیان اینکه مردم ما تهدید را به فرصت تبدیل کردند گفت: ملت قدرشناس ما ثابت کردند هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند مانع از بروز و ظهور ولایتمداری، دلدادگی و عشق به انقلاب و نظام اسلامی در سالروز آزادی مردم از ذلت طاغوت ستم‌شاهی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: با وجود اینکه این رویداد ماندگار اولین تجربه با این شیوه بود؛ اما خلق جلوه‌های ناب، زیبا و باشکوه مردم به‌ویژه نسل جوان تمام ضعف‌ها و نقص‌های موجود را تحت‌الشعاع قرار داد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط شرکت‌کنندگان و همچنین نظم و امنیت مثال‌زدنی این مراسم تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه خطه باب الرضا (ع) و گنجینه معرفت‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در کنار تلاش‌های بی‌وقفه و قابل‌تحسین نهادهای امنیتی و انتظامی بار دیگر نشان دادند که می‌شود با درایت و هوشمندی بر تمام تهدیدها و مشکلات فائق آمد.

وی افزود: در راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن مرکز استان بیش از هفت هزار و 500 دستگاه اتومبیل و موتورسیکلت شرکت کردند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: در این راهپیمایی اسب‌سواران، خودروها و موتورسواران مسیر میدان حضرت قائم (عج) بجنورد تا میدان دفاع مقدس را به یمن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی کردند.

گفتنی است، در ادامه این نشست هریک از اعضای نقطه نظرات خود را برای رفع کاستی‌ها و هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات آتی بیان داشتند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات