۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۷۵۱۴۹
تحریف بنیانگذار (۱۷)

در معرض خطر تحریف معنوی امام خمینی هستیم

در معرض خطر تحریف معنوی امام خمینی هستیم
اصفهان – حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه تنهاراه دورماندن از تحریف امام مراجعه به سخنان و نوشته‌های خود امام است گفت: امروز درمعرض خطر تحریف معنوی امام خمینی هستیم.
حجت الاسلام علیرضا شاه فضل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، تحریف را به معنی جدا شدن از مسیر دانست و افزود: معنای تحریف این است که سیر حرکت تغییر جهت دهد و به جای رسیدن به مقصد از نا کجا آباد سر در بیاورد.

وی با اشاره به اینکه تحریف یک حرکت شیطانی است که در قرآن به آن اشاره شده است، افزود: خداون در قرآن می‌فرماید، «لاقعدن لهم صراطک المستقیم» افراد شیطان صفت هر کجا راه راست می‌بینند آنجا مستقر می‌شوند و افراد را منحرف می‌کنند.
 
 شیطان بزرگ به دنبال زنده نگه داشتن یاد امام، اما انحراف از راه امام  است

حجت الاسلام شاه فضل گفت: یکی از راه‌های مهمی که شیطان بزرگ دنبال می‌کند این است که نام امام را زنده نگاه داشته، اما راه امام را منحرف کند تا افرادی که امام را دوست دارند به مقصدی غیر از مقصد امام سوق داده شوند.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ادامه داد: بهترین مراکزی که دشمن می‌تواند در آنجا‌ها به تحریف امام بپردازد مراکزی است که به نام امام است و افراد نزدیک به امام در آنجا مسؤولیت دارند.


به گفته وی این گونه مراکز اگر مراقب نباشند و با مبانی امام آشنا نباشند و رفتار امام را سرلوحه کار خود قرار ندهند به مرورزمان درک و شناخت شان نسبت به امام تغییر می‌کند و به نام امام سخنان و رفتار‌هایی از خود نشان می‌دهند که با راه امام فرسنگ‌ها فاصله دارد و دشمن به خوبی می‌داند که در این مراکز به راحتی به اهداف خود می‌رسند.
 
حجت السلام شاه فضل گفت: افرادی که روزگاری در کنار امام بوده اند و از امام حکم مسؤولیت یا احیانا تعریفی در دست دارند گروه دیگری هستند که در معرض این تحریف قرار دارند و ممکن است شیطان صفتان در کنارشان مستقر شده و حرکت‌های انحرافی آنان را به اسم امام و راه امام به مردم نشان بدهند.

بهترین راه دور ماندن از تحریف امام مراجعه مستقیم به سخنان امام و نوشته های ایشان است

وی بهترین راه برای دور ماندن از تحریف امام خمینی (ره) را مراجعه مستقیم به سخنان و نوشته‌های خود امام دانست و افزود: امام در وصیت نامه خود اشاره کرده که سخنان من را یا از رادیو و تلویزیون بشنوید یا از نوشته‌ها و یا از وصیت نامه من، از این رو اگر می‌خواهیم از راه امام جدا نشویم باید به آثار خود امام مراجعه کنیم و از تفسیر و تاویل سخنان امام توسط افراد شیاد دوری کنیم.

دبیر جامعه روحانیت کاشان راه دیگر برای مصون ماندن از تحریف امام خمینی (ره) را مراجعه به سخنان رهبر معظم انقلاب بزرگترین شاگرد علمی و عملی امام دانست و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در عمل و سخن نشان داده اند که هر آنچه امام فرموده اند را تا عمق جان شان فهم کرده اند و در عمل ذره‌ای از سیره امام جدا نشده اند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات