۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۵۱۸۹
مسؤول بسیج جامعه زنان لرستان:

نخبه پروری رسالت خطیر حوزه علمیه است

نخبه پروری رسالت خطیر حوزه علمیه است
لرستان - سپهوند گفت: با توجه به رسالت سنگین حوزه علمیه خواهران در جامعه و پاسخگویی به نیازهای جامعه، در این راستا باید به بحث نخبه پروری توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مریم سپهوند، ظهر امروز در دیدار با معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با تأکید بر تعامل عمیق و بنیادی میان دو نهاد بسیج و حوزه علمیه گفت: علاقمندی بسیجیان به تحصیل در حوزه های علمیه چشمگیر است.

مسؤول بسیج جامعه زنان لرستان با بیان اینکه مراجع مهم اطلاع رسانی ما به بسیجیان، پایگاه های محلات و مجموعه فرهنگی خانواده است، افزود: اقدامات لازم از این طریق صورت خواهد گرفت.

وی در مورد توزیع پوستر و بروشور پذیرش حوزه های خواهران اظهارداشت: در این زمینه همکاری لازم را خواهیم داشت تا اطلاع رسانی ها به بهترین شکل صورت گیرد.

سپهوند بر ضرورت نخبه پروری در مدارس علمیه خواهران استان تأکید کرد و گفت: در این راستا باید بانوان علاقمند، توانمند و با استعداد جذب مدارس علمیه شود.

وی ادامه داد: از ظرفیت دوره آموزشی ویژه فرماندهان که بزودی برگزار خواهد شد نیز برای امر اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان به خوبی استفاده خواهیم کرد.

نخبه پروری رسالت خطیر حوزه علمیه است
مسؤول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: انتظاری که از حوزویان می‌رود آن است که تلاش کنند حوزه مرجعیت خود را همچنان برای پاسخگویی به شبهات مردم حفظ کند و در راستای ادامه این مسیر نیازمند تربیت و پرورش مبلغانی توانمند و با سواد است.  

وی با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند که پاسخ شبهات و سؤالات خود را از حوزه دریافت نمی کنند، ممکن است به مراجعی که ذیصلاح نیستند رجوع کنند، تصریح کرد: در این زمینه حوزه علمیه رسالت سنگینی بر دوش دارد.

سپهوند در پایان با بیان اینکه بسیج، همکاری خود را با حوزه های علمیه وظیفه خود می‌داند، بر همکاری بسیج بانوان با حوزه خواهران تأکید کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات