۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۵۲۰۱
تحریف بنیانگذار (۱۸)

تحریف مکتب امام؛ آغازی بر تحریف ارزش های دینی و اسلامی است

تحریف مکتب امام؛ آغازی بر تحریف ارزش های دینی و اسلامی است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: تحریف مکتب امام راحل می تواند آغاز و بدعتی تازه برای تحریف دیگر ارزش های دینی و اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: جنگ نرم یکی از پیچیده ترین نبردهای عصر حاضر است که در آن خطوط جبهه طرف مقابل قابل رویت نیست و امکان دارد که دشمن در کنار تو باشد یا نباشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:  بنابراین بهترین گزینه برای دشمنان این انقلاب ورود به عرصه جنگ نرم می باشد و برای این امر تاکنون میلیاردها دلار هزینه کرده است.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در جنگ نرم می توان بسیاری از داشته های طرف مقابل را هدف قرار داد و از سوی دیگر می توان از عناصر داخلی هم در عملی کردن نقشه های خود استفاده کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هم عملا و رسما در یک جنگ نرم تمار عیار از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب هستیم. امروز ارزش هایی اسلامی به شدت مورد تحریف دشمن قرار گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان داشت: تحریف سلاح مخفی سرویس های جاسوسی بیگانه برای تغییر حقایق و جایگزین کردن باورهای جدید و غیرواقعی در فکر و ذهن جوان ایرانی و مسلمان است.

وی با انتقاد از تحریف کنندگان سیره و مکتب امام راحل، گفت: انسان آنجا نگران تر و البته دلگیرتر می شود که عده ای از خدا بی خبر و دشمن این نظام و انقلاب با گفته ها و اعمال خود رسما تحریف ارکان این انقلاب به ویژه امام خمینی (ره) را آغاز کرده اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: بی شک این افراد به مطامع خود در این 42 سال از عمر پربرکت انقلاب نرسیده اند و یا اینکه به دنبال پست و مقام هایی بوده اند ولی بدان نرسیده اند، لذا با کدورت هرچه تمام به دنبال تغییر حقایق این انقلاب و نظامی الهی و مردمی هستند.

حجت الاسلام و المسملین نریمانی اظهار داشت: در میان این هجمه از تحریفات که توسط افراد معلول الحال و طرد شده از نظام صورت می گیرد، شاهد یک جفای بزرگ در حق امام خمینی (ره) هستیم و عینا می بینیم که مکتب و سیره این شخصیت بزرگ دنیای اسلام توسط افرادی مورد تحریف قرار می گیرند که به نوعی قرابت خاصی با بیت امام دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: به راستی باید گفت که تحریف مکتب امام راحل می تواند آغاز و بدعتی تازه برای تحریف دیگر ارزش های دینی و اسلامی باشد، بنابراین از حوزویان درخواست می کنیم که در مقابل این هجمه های ناجوانمردانه مستحکم قرار بگیرند./1400/

ارسال نظرات