۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۵۲۲۱

یادواره ‌"لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز" در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار شد‌

یادواره ‌
نخستین یادواره بانوان شهید، جانباز و آزاده استان کرمان با عنوان "لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز" در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان‌، نخستین یادواره بانوان شهید، جانباز و آزاده استان کرمان با عنوان "لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز" صبح امروز با حضور فریده اولادقباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینی‌وند استاندار کرمان، فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری، احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مسئولان و خانواده‌های شهدای استان در جوار مرقد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: این مراسم برای تجلیل از شهدای زن و ایثارگر استان کرمان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: یادواره بانوان شهید، جانباز و آزاده استان کرمان با عنوان لشکر فرشتگان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان ادامه داد: بهترین الگوی زنان، بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) است و شهدای زن با تأسی از آن حضرت در مسیر حق و دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری یادواره شهدای زن از خانواده‌های تعدادی از شهدای زن در استان کرمان دیدار داشته‌ایم افزود: در جلسه با شهردار کرمان مقرر شد که نامگذاری معابر و یکی از میادین شهری به عنوان یادمانی از این بزرگان و ایثارگران انجام شود.

گروهی به جمع‌آوری زندگینامه، آثار و دست‌نوشته‌های این شهدا و انتشار آن از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کاشت نهال به یاد این شهدا و ایثارگران نیز در برنامه است.

نخستین یادواره بانوان شهید، جانباز و آزاده استان کرمان با عنوان "لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز" با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اجرای نمایش، اجرای سرود دختران و مداحی همراه بود.

ارسال نظرات