۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۷۵۲۳۹
امام جمعه کرمانشاه:

معنا ندارد کسی به بهانه فقر سرقت کند و امنیت جامعه را به خطر بیندازد

معنا ندارد کسی به بهانه فقر سرقت کند و امنیت جامعه را به خطر بیندازد
کرمانشاه ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: معنا ندارد کسی به بهانه فقر دست به گناه بزرگ دزدی بزند و امنیت فکری جامعه را به خطر بیندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم آزادسازی 59 زندانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در محل زندان مرکزی این شهر برگزار گردید.

آیت الله علما در این مراسم عنوان کرد: همواره باید قدردان تلاش های اعضای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باشیم زیرا در عمل نشان داده اند که دلسوز ملت و انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین در ایام کرونایی شاهد کمک های مومنانه این ستاد در کل کشور به ویژه در استان کرمانشاه بودیم که این قابل ستایش و قدردانی است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: یکی از ناهنجاری های کنونی جامعه مساله سرقت است و از سوی دیگر معنا ندارد کسی به بهانه فقر دست به گناه بزرگ دزدی بزند و امنیت فکری و... جامعه را به خطر بیندازد.

آیت الله علما افزود: بنابراین از مسؤولان و متولیان امر درخواست داریم که با استفاده از ظرفیت های استان کرمانشاه این خطه را در بحث بیکاری و مشکلات اقتصادی اصلاح نمایند تا شاهد ناهنجاری هایی همانند سرقت و... در این خطه پهلوان پرور نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: استان کرمانشاه در بحث کشاورزی یکی از قطب های مهم در این باره در کشور است و خاک این منطقه ارزشمندتر از طلاست، لذا نباید این همه مشکل اقتصادی و بیکاری در استان داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: نباید مشکلات را تنها در جلسات مطرح کنیم و پرونده آنها در همانجا بسته شود بلکه باید راهکارهای عملی را پیدا کنیم و برای پیگیری به تهران بفرستیم تا ان شاء الله مشکلات این خطه هرچه سریعتر برطرف شود.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از مسؤولان زندان درخواست داریم که بین زندانیان تفاوت قائل شوند و آن دست از زندانیانی که از روی جهالت و نادانی کاری انجام داده اند و اکنون پیشمان شده اند، کمک شوند ولی گروه دیگری از زندانیان هستند که وجود آنها در جامعه زمینه ساز مشکلات بسیاری برای مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خداوند دو صفت را در باطن همه ما برجای گذاشته است یکی صفت تقوا و پرهیزکاری و دیگری صفت خلاف و کجروی، لذا باید با تهذیب نفس خویش معنویات را در درونمان رشد دهیم تا ان شاء الله عاقبت به خیر شویم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شیخ حیدر
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
خسته نباشید خدمت استاد
0
0