۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۷۵۳۰۲

تولیت جدید آستان علی بن مهزیار اهوازی معرفی شد

تولیت جدید آستان علی بن مهزیار اهوازی معرفی شد
خوزستان - آیین معارفه حجت الاسلام والمسلمین پیمان علی نژاد، به عنوان تولیت جدید آستان علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز آیین معارفه حجت الاسلام پیمان علی نژاد، به عنوان تولیت جدید آستان علی بن مهزیار اهوازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن حسن زاده، متولی حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، احمد علیپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز و جمعی از بزرگان عشایر و طوایف استان در آستان علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، متولی حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز در این آیین با اشاره به اینکه علی بن مهزیار اهوازی در گسترش علم و فرهنگ نقش استثنایی داشته و از افتخارات بزرگ مردم استان و اهواز است، اظهارداشت: تاریخ اهواز با معرفت به اهل بیت گره خورده است، عده‌ای گمان می پندارند که می توانند با استفاده از نقشه های شوم خود در معرفت و محبت مردم خوزستان به اهل بیت خلل ایجاد کنند.

متولی حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز با اشاره به آغاز فعالیت تولیت جدید در سالروز ولادت امام جواد(ع) عنوان داشت: از ریاست اداره اوقاف استان من باب انتخاب حجت الاسلام علی نژاد کمال تشکر را دارم، امیدواریم در تولیت جدید آستان شاهد تحول و ارتقای بسیار بالا در خدمت رسانی معنوی و فرهنگی به مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به انس و آشنایی با حرم علی بن مهزیار اهوازی از دوران کودکی گفت: ان شاءالله خدمت معنوی را در چنین مجموعه فرهنگی عظیمی شاهد باشیم و با توجه به سوابق درخشان مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد، نسبت به تحول در برنامه های معنوی و فرهنگی آستان علی بن مهزیار اهوازی بسیار خوشبین هستیم.

وی تأکید کرد: با نگاه به کارنامه مدیریتی ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین متوجه می شویم که هر جا حضور داشتند افزون، تأسیس و ارتقا را شاهد هستیم.

متولی حوزه علمیه امام هادی (ع) اهواز گفت: وضعیت حرم علی بن مهزیار از گذشته بهتر شده است البته حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد فعالیت‌های بسیاری خواهد داشت، امیدواریم طرح جامع علی بن مهزیار مرحله به مرحله پیش برود.

گفتنی است، در پیامی از سوی معاونت فرهنگی اوقاف کشور، حجت الاسلام پیمان علی نژاد به عنوان تولیت آستان علی بن مهزیار اهوازی و حجت الاسلام اصغر غیبی به عنوان عضو هیأت امنای آستان تعیین گردیدند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات