۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۵۳۲۹
تحریف بنیانگذار (۲۷)

امام خمینی همواره خواستار احیای دین و حمایت از مستضعفان بود

امام خمینی همواره خواستار احیای دین و حمایت از مستضعفان بود
حجت الاسلام ابراهیمی برخی از سخنان را که به امام راحل نسبت داده می شود، نادرست خواند و گفت: امام خمینی همواره خواستار احیای دین و حمایت از مستضعفین بود.

حجت الاسلام غلامرضا ابراهیمی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به بررسی اندیشه امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام راحل به دنبال احیای دین و حمایت از مستضعفین بودند.

وی به برخی سخنان که به نادرست به امام راحل منسوب می شود، اشاره و اظهار کرد: برخی سخنان را دیگران گفتند ولی به امام راحل نسبت می دهند برای نمونه بحث آب و برق مجانی که حرف سخنگوی دولت وقت بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم جمهوری اسلامی را مدل حکومتی مطلوب امام راحل عنوان کرد و افزود: در این مدل هم آراء و نظر مردم ملاک است و هم قانون اسلام جریان دارد.

وی در ادامه جایگاه زنان را نسبت به قبل دارای پیشرفت توصیف کرد و گفت: امروز حضور زنان در مجلس شورای اسلامی موجب افتخار است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پاسخ به برخی سخنان خانواده هاشمی رفسنجانی بیان کرد: خانواده حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی افکار لیبرالیستی دارند و فائزه هاشمی از ارتباط با بهائیان افتخار می کنند. اینان با این تفکر سخن می گویند. سخنان آنان در مورد عدم پیشرفت زنان صحیح نیست./841/ت302/ب1

ارسال نظرات