۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۷۵۳۵۹
به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه؛

چهره‌های قرآنی حوزوی تکریم می شوند

چهره‌های قرآنی حوزوی تکریم می شوند
اولین دوره تکریم چهره‌های قرآنی حوزوی توسط معاونت تهذیب حوزه های علمیه از تاریخ ۷ تا ۱۲ اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تکریم چهره های قرآنی حوزوی به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه با همکاری دارالقرآن حوزه های استانی برگزار خواهد شد.

این دوره که اولین دوره تکریم چهره‌های قرآنی حوزوی است از تاریخ ۷ تا ۱۲ اسفند ماه سال جاری و مصادف با میلاد امیرالمومنین علی(ع) تا مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار خواهد شد.

گفتنی است زمان شناسایی و تکمیل و ارسال فرم معرفی چهره های قرآنی تا هفتم اسفند ماه ادامه دارد و مراسم تکریم نیز در مدیریت های استانی حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

چهره های قرآنی که مطابق شاخص ­ها، امتیازات و اولویت­ ها با تأیید اعضای دارالقرآن حوزه­ های استانی، در این دوره تکریم می شوند، از میان پیشکسوتان، اساتید و مدرسان آموزش قرآن در رشتة قرائت، حفظ، مفاهیم و تفسیر، مؤلفان و محققان قرآنی، مترجمان و مفسران قرآن، حائزان رتبه ­های برتر ملی و بین­ المللی در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن، ناشران قرآن، مروجان جلسات قرآنی، حائزان دریافت مدرک تخصصی درجة یک و دو حفظ قرآن کریم هستند.

به گفته مدیر قرآن و حدیث حوزه های علمیه پس از ارزیابی دوره اول تکریم چهره های قرآنی حوزوی این برنامه در سالهای آینده با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام سید حسن حسینی همچنین اضافه کرده از نظرات و پیشنهادات در جهت ارتقا برنامه های قرآنی و حدیثی حوزه علمیه استقبال می شود تا شاهد رشد حوزه های علمیه در زمینه انس با قرآن کریم باشیم.

ارسال نظرات