۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۷۵۵۳۴
مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد:

موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ نیازمند ادامه تحصیل است

موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ نیازمند ادامه تحصیل است
لرستان - رازجو به رسالت خطیر طلبگی در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: طلاب برای موفقیت در این مسیر باید تلاش و پشتکار داشته و از تحصیل عقب نمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهین رازجو، صبح امروز در جمع طلاب فارغ التحصیل مدرسه علمیه محدثه بروجرد با گرامیداشت ولادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: تحصیل در حوزه فرصتی برای انجام رسالت خطیر طلبگی، هدایت دینی جامعه و تربیت نسلی انقلابی، معنویت گرا و اخلاق محور است.

مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد با اشاره به فعالیت این مدرسه در سطح دو و سه حوزوی افزود: این مهم فرصتی را فراهم ساخته تا طلاب به راحتی ادامه تحصیل دهند و بتوانند در کنار امر تحصیل به فعالیت تبلیغی خویش نیز مشغول شوند.

وی با تشویق طلاب به ادامه تحصیل در سطح سه خاطرنشان کرد، طلبه برای رسیدن به اهداف طلبگی و موفقیت در این مسیری که انتخاب کرده است، نباید از تحصیل باز بماند و همواره باید در حال تحقیق، مطالعه و پژوهش باشد.

رازجو عنوان داشت: برای اینکه طلاب بتوانند مبلغ خوبی باشند و به شبهات جوانان پاسخ دهند، باید تحصیلات تخصصی و هدفمند داشته باشند.

وی عنوان داشت: اکنون این بستر فراهم است و طلاب با ادامه تحصیل در رشته کلام می توانند در امر تبلیغ و جذب جوانان بسیار موفق باشند، باید از این فرصت و ظرفیت استفاده شود.

موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ نیازمند ادامه تحصیل است
تلاش و پشتکار لازمه رسیدن به هدف طلبگی است

مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد خاطرنشان کرد: طلاب باید قدر فرصت ها را بدانند و با تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف طلبگی قدم بردارند و در این راستا همت والایی داشته باشند.

رازجو اساتید حوزه علمیه را بهترین الگوی عملی برای طلاب خواند و گفت: طلبه برای پیمودن فراز و نشیب های این مسیر می تواند از ظرفیت اساتید بهره مند شود و آنان را الگوی اخلاقی و عملی خویش فرار دهد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات