۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۶۷۵۵۵۱
زیر ساخت فرهنگی جهش تولید (۱)؛

نمره غیر قابل قبول دولت در تحقق شعار سال

نمره غیر قابل قبول دولت در تحقق شعار سال
امام جمعه شهرستان بندر خمیرگفت: گوشه کناربرنامه ریزی هایی شده است اما تا قله و هدف خیلی راه مانده است باید جلوی خام‌فروشی را گرفت و از این فضا بهتر می توان استفاده کرد.

حجت الاسلام شعیب صالحی  امام جمعه شهرستان بندرخمیر در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در هر حوزه‌ای که در فضای روند تامین نیازهای بشریت بخواهد شکل بگیرد پیوست فرهنگی الزام آن است، قبل از فراهم کردن نیازهای سخت افزار اقتصاد باید باور را به وجود آورد، باور یعنی فرهنگ؛ فرهنگ یعنی تسلط افکار بر حوزه‌های جامعه که بتواند در جهت مطلوب خود اقدام کرد.

وی در پاسخ به تحقق شعار سال از سوی نهادهای فرهنگی خاطر نشان کرد: در تحقق شعار جهش تولید از طرف نهادهای فرهنگی برنامه هایی صورت گرفته است اما در حد اعلا نمی باشد، نقص ها و سردرگمی هایی داریم. برای تحقق منویات رهبری هنوز به طور کامل نتوانسته‌ایم مردم را در یک فضای اقناعی وارد کنیم، مسئولین و مردم باید با همت در جهت احیا و تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه بندر خمیر عنوان کرد: ما در شهرستان بندرخمیر قرارگاه فرهنگی امامت و ولایت را راه اندازی کرده ایم این قرارگاه کارگروهی در اقتصاد دارد؛ هر حرکتی در جهت رفع نیازهای امروز مردم نیاز به پیوست فرهنگی دارد باید معرفت افزایی صورت بگیرد، یعنی با فرهنگ بومی سازی و استفاده از کالای ایرانی؛ جهش تولید را محقق کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: اولین رسالتی که بنده احساس میکنم این موضوع است که سازمان تبلیغات و ائمه جماعات بگونه ای فعالیت کنند که مردم از مسئولین مطالبه گری کنند.

حجت الاسلام صالحی در پاسخ به ارزیابی عملکرد دولت در راستای تحقق شعار سال بیان کرد: از عملکرد دولت باید نسبی سخن گفت گوشه کناربرنامه ریزی هایی شده است اما تا قله و هدف خیلی راه مانده است باید جلوی خام‌فروشی را گرفت از این فضا بهتر می توان استفاده نمود بنابر گفته اهل اقتصاد در تحقق شعار سال و تولید نمره مقبولی نمیتوان به دولت داد و امیدوار به دولت آینده هستیم.

ارسال نظرات