۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۷۵۵۶۱
امام جمعه کرمانشاه:

مراکز آموزشی و فرهنگی کشور به جامعه اسلامی افراد متدین تحویل دهند

مراکز آموزشی و فرهنگی کشور به جامعه اسلامی افراد متدین تحویل دهند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: از مراکز آموزشی و فرهنگی کشور انتظار داریم که در کار خود بسیار هدفمند و متعهدانه عمل کنند و به جامعه اسلامی بچه مسلمان تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در سخنانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری داشتند ایشان فرمودند که ادبیات غیرمنصفانه و زورگویانه کشورهای غربی و آمریکایی ها باعث منفورتر شدن چهره آنها در نزد ملت ایران می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اما دشمن باید بداند که ملت ایران دست پرورده امام راحل می باشند و هرگز زیر بار زور و استکبار و استعمار نخواهند رفت.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری بر همراهی و همسویی قوای سه گانه کشور برای رفع مشکلات کشور تایید داشتند که این نشان از دغدغه مندی معظم له درباره معیشت مردم دارد.

آیت الله علما تقویت مبانی فکری نظام و انقلاب اسلامی را دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به نخبگان و متفکران دانست و بیان کرد: این موضوع باید به‌خوبی تبیین شود که چه چیزی باعث شده اکنون تمام دنیا بر روی جمهوری اسلامی و ملت ایران حساب باز کنند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: از مراکز آموزشی و فرهنگی کشور انتظار داریم که در کار خود بسیار هدفمند و متعهدانه عمل کنند و به جامعه اسلامی بچه مسلمان تحویل دهند زیرا تنها راه خوشبختی برای همه ما راه اسلام و رسول الله (ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) نماد صبر، مقاومت و ایثار در جهان اسلام هستند و وجود مبارک ایشان برای بانوان مسلمان باید یک الگوی تمام عیار باشد.

آیت الله علما در پایان سخنان خود اظهار داشت: در آستانه سال نو قرار داریم، بنابراین از مردم استان کرمانشاه که همواره صفت مردانگی و مهربانی را با خود دارند می خواهیم که در این روزها خانواده های مستمند و کم درآمد را فراموش نکنند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات