۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۷۵۵۸۳
از کودتای رضاخان تا وقایع دهه شصت؛

نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر تمدید شد

نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر تمدید شد
نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر به مدت ۵ روز تمدید شد تا علاقه‌مندان فرصت بیشتری برای رجوع به نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب‌های عرضه شده داشته باشند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، احمد عطایی، دبیر نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر دلیل برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مجازی و تخصصی کتب تاریخ معاصر ایران در جهت معرفی آثار مورد اعتماد و صادق در موضوع تاریخ معاصر و با هدف تقویت حافظه تاریخی ملت خصوصاً جوانان و خنثی‌کردن تلاش‌های دشمنان در تحریف تاریخ، برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: کتاب‌هایی که در طول این سال‌ها، تلاش کردند تا حقایق تاریخی از کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ تا پایان دهه شصت انقلاب اسلامی را روایت کنند، بایستی معرفی می‌شدند و در دسترس علاقمندان قرار می‌گرفتند. این نمایشگاه به دلیل پرداختن به دوران پهلوی اول و دوم در یکصدمین سالگرد این کودتا برگزار شده است و تاریخ و دهه اول انقلاب به‌خاطر اهمیت و روابط آن با سقوط رژیم پهلوی در این نمایشگاه در معرض نگاه و انتخاب مخاطبان قرار گرفته است.

عطایی درباره تمدید زمان نمایشگاه مجازی کتاب گفت: مدت برپایی این نمایشگاه به مدت یک هفته از دوم تا هشتم اسفندماه پیش‌بینی شده بود، ولی با ملاحظه عواملی، چون تخصصی بودن موضوع نمایشگاه یعنی تاریخ معاصر ایران که به‌طور طبیعی زمان بیشتری باید به مخاطبان داده شود، برگزارکنندگان به این نتیجه رسیدند تا به تمدید نمایشگاه به مدت ۵ روز فرصت بیشتری برای رجوع به نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب‌های عرضه شده فراهم شود.

نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر تمدید شد

منبع: فارس
ارسال نظرات