۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۷۵۶۱۲

تربیت نیروی انسانی متعهد و متدین هدف جامعه الزهرا

تربیت نیروی انسانی متعهد و متدین هدف جامعه الزهرا
حجت الاسلام والمسلمین دیانی هدف جامعه الزهرا (س) را رشد آموزش و پژوهش و تربیت و ساخت نیروی انسانی متعهد و متدین عناون کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه فوق العاده شورای جامعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی و معاونان و مدیران ارشد جامعه الزهرا (س) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دیانی با اشاره به اینکه در عین تعدد بخش ها، یک خانواده ایم و یک هدف داریم گفت: همه باید مانند فانی شدن لفظ در معنا روی آن هدف متمرکز شویم و در همه کارها و تصمیمات مصلحت مجموعه و آن هدف اصلی را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: درست است که با محدودیت مالی، زمانی و نیروی انسانی مواجه هستیم ولی باید بر اساس همین محدودیت ها برنامه ریزی کنیم و هیچ کاری را بر خلاف هدف مورد نظر انجام ندهیم.

سرپرست جامعه الزهرا (س) در ادامه بیان داشت: این تفکر باید در جامعه الزهرا (س) حاکم شود تا به روزمرگی نیفتیم؛ هدف این مجموعه رشد آموزش و پژوهش و تربیت و ساخت نیروی انسانی متعهد و متدین است.

وی خاطرنشان کرد: در روایت آمده «مَن استَوى يَوماهُ فَهُوَ مَغبونٌ، کسی که دو روزش مانند هم باشد مغبون است.» این روایت را می شود در مورد سازمان هم تفسیر کرد، با این بیان که سازمانی که دچار ایستایی شود به بطالت، افول و رکود گرفتار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دیانی اضافه کرد: به دلیل کم بودن امکانات باید به حداقل ها اکتفا کنیم. از سوی دیگر باید افق دید بلندی داشته باشیم تا زمانی را که می خواهیم صرف مدیریت نیرو و مشکلات جزئی داخلی کنیم برای رسیدن و نزدیک شدن به نقطه مطلوب صرف کنیم.

سرپرست جامعه الزهرا (س) اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی و اجرا کنیم که از مرزهای داخلی عبور کرده و بتوانیم برای حل مشکلات جامعه و نظام اسلامی برنامه، طرح، ایده و راهکار ارائه دهیم.

وی، اصلاح و استقرار ساختار جدید، تغییر وضعیت نیروها از نظر استخدامی، رسیدن به قله علمی حوزه های علمیه خواهران و برنامه ریزی برای ارتقای اخلاقی و تربیتی طلاب و اساتید را از برنامه های خود در جامعه الزهرا (س) عنوان کرد.

در ابتدای این جلسه، معاونان و مدیران ارشد جامعه الزهرا (س) گزارشی اجمالی از فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده معاونت و واحد خود ارائه کردند.

ارسال نظرات