۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۷۵۶۴۲

تأکید آیت الله خاتمی بر برگزاری نماز جمعه تهران

تأکید آیت الله خاتمی بر برگزاری نماز جمعه تهران
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه «ما می توانیم» فرهنگ دین است، گفت: می توان در رابطه با نماز جمعه تهران تدبیر ویژه ای اندیشید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان عصر جمعه در جلسه اعضای جامعه مدرسین با وزیر بهداشت گفت: از صمیم جان سخت کوشی شما را مورد تقدیر قرار می دهم.

وی با بیان اینکه «ما می توانیم» فرهنگ دین است، ادامه داد: مسأله خودباوری ملی و اتکای به ظرفیت های داخلی بسیار ارزشمند است و آفرین به شما که در راستای این فرهنگ گام بر می دارید.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در زمینه های بهداشتی باید از رهنمودهای رهبری تبعیت کنیم، تأکید کرد: ما رهبر خودمان را یک رهبر سیاسی معمولی نمی دانیم، بلکه ایشان را نائب امام زمان(عج) می دانیم و بر این رویکرد استقامت می ورزیم.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شما و دوستانتان اعتراف دارید که کسانی که بیشترین همکاری را با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، جامعه متدینان بوده اند، اما برای من همچنان سؤال است که چرا نماز جمعه تهران که یک سرمایه برای شما محسوب می شود، تعطیل است.

وی با بیان اینکه می شود در رابطه با نماز جمعه تهران تدبیر ویژه ای اندیشید، از برگزاری کنسرت ها با حضور برخی جوانان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: چرا نماز جمعه تعطیل است، در حالی که برگزاری نماز جمعه برای رعایت پروتکل های بهداشتی هم می تواند مفید و هم نوعی الگو باشد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات