۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۷۵۶۴۶
آیت الله حسینی خراسانی:

روحانیت، قدرشناس و سپاسگزار زحمات کادر درمان کشور است

روحانیت، قدرشناس و سپاسگزار زحمات کادر درمان کشور است
عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه روحانیت، قدرشناس و سپاسگزار زحمات کادر درمان کشور هستند، نکاتی را در زمینه ضرورت سخت گیری در عبور و مرورهای بین المللی متذکر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر جمعه در جلسه اعضای جامعه مدرسین با وزیر بهداشت گفت: تقدیر و تشکری جانانه از زحمات و مجاهدت ها و تلاش های دلسوزانه و انقلابی شما و مجموعه پرتلاشتان داریم.

وی ادامه داد: این که تلاش ها را همسو، همگام و هماهنگ با ارزش های نظام و در رأس آن با محوریت زعیم امت، رهبری معظم انقلاب انجام می دهید پیام بسیار مهمی دارد.

آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه ویروس کرونا همه شؤون زندگی افراد را مورد تغییر قرار داده است، عنوان کرد: ما در فضاهای حوزوی خودمان و در نماز جمعه ها و نماز جماعت ها و مراسم های مذهبی ادبیات تازه ای را شاهد هستیم و آن نیز دعای ویژه برای مدافعان سلامت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روحانیت، قدرشناس و سپاسگزار زحمات کادر درمان کشور هستند، نکاتی را در زمینه ضرورت سخت گیری در عبور و مرورها و ترددهای بین المللی متذکر شد و گفت: ازجمله چرا فلان مسؤل برای ورود به کشورهای دیگر یک یا دو هفته در قرنطینه باشد اما در ایران مستقیم از فرودگاه وارد جلسه می شود.

وی همچنین تصریح کرد: در افکار عمومی ابهامات و شبهاتی وجود دارد که مدیریت بحران کرونا را به پنهان کاری متهم می کند و این موارد باید به موقع و به جا روشنگری شود تا این مسائل مطرح نشود./841/پ202/ب1

ارسال نظرات