۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۷۵۶۵۰
فرهنگ و جهش تولید (۵)؛

عملکرد نهادهای دولتی و فرهنگی در زمینه شعار سال ضعیف بود

عملکرد نهادهای دولتی و فرهنگی در زمینه شعار سال ضعیف بود
حجت الاسلام سلیمانی گفت: دولت باید از کارخانه و کارگاه های کوچک حمایت کند، اگر دولت در زمینه شعار سال کار مناسب انجام داده بود، مردم میل به کالاهایی ایرانی پیدا می کردند

حجت الاسلام ابراهیم سلیمانی درچه عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: آنچه در جامعه ملموس به نظر می آید این مطلب است که در زمینه تحقق شعار جهش تولید کار مناسبی آنچنان که توقع مردم انقلابی است صورت نگرفته است، سازمان هایی که کارشان اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور می باشد به بهانه کمبود بودجه و ... خوب کار نمی کنند.

مدرس حوزه علمیه ابراز داشت: بهترین نهاد تبلیغی صدا و سیما است، که کار آنچنانی که توقع رهبری و مردم انقلابی است انجام نشده است؛ متاسفانه در سال های اخیر فیلم هایشان اغلب ضد اخلاق و مبانی اسلامی است ، اگر یک هزارم کاری که برای کرونا انجام شده است برای جهش تولید انجام می دادند، مردم نسبت به سمت کالاهای ایرانی می آمدند.

وی با توجه به اهمیت کیفیت کالای ایرانی افزود: بهترین کار در زمینه جهش تولید تولید، آن است که جنس مرغوب با قیمت مناسب باشد و این خود بهترین تبلیغ است، اگر تبلیغ هم صورت بگیرد ولی جنس نامرغوب تولید شود؛ فایده ای در برنخواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: دولت نیز باید از کارخانه و کارگاه های کوچک حمایت کند، ظاهراً اگر دولت در زمینه شعار سال کار مناسب انجام داده بود، مردم میل به کالاهایی ایرانی پیدا می کردند. به نظر من دولتمردان و نهادهای فرهنگی نه امسال و نه سال های قبل موفق  عمل نکرده اند و در زمینه فرهنگی کار جدی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات