۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۷۵۷۵۳
فرهنگ و جهش تولید (۱۴)؛

بسیج عمومی در تحقق جهش تولید لازم است

بسیج عمومی در تحقق جهش تولید لازم است
حجت الاسلام حائری گفت: همه مسئولین و مردم در جهت تحقق فرمایشات رهبری باید بسیج شوند و در جهت محقق شدن شعار سال همت به خرج دهند.

حجت الاسلام سید مجتبی مجتهد حائری مدرس سطوح عالی حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: به آن اندازه که می بینیم در معرفی و نشان دادن جوانانی که تولید کننده بودند صدا وسیما موفق ظاهر شده است به نظر اثرش نیز در اجتماع بسیار زیاد است جهش یعنی برنامه ای سبب شود تا پیشرفت بیش از اندازه معمول در واقع و عمل صورت گیرد.

نماینده طلاب و فضلای آذربایجان شرقی ابراز داشت: روحانیت نیز کار فرهنگی خودش را انجام داده است اما باید در تشویق مردم در جهت تحقق شعار احساس تکلیف کنند و در این راستا به صورت جدی عمل شود.

وی در پاسخ به عملکرد دولت در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد: خود دولت اعتقاد به موفقیت در این موضوع را دارد امام باید در جامعه ملموس باشد که نیست، رضایت عمومی در جامعه نمی بینیم اما باز نمی توانم به صورت قطعی بگویم دولت مقصر است این بحث تخصصی است و در این زمینه اطلاعی ندارم.

حجت الاسلام مجتهد حائری خاطرنشان کرد: همه مسئولین و مردم در جهت تحقق فرمایشات رهبری باید بسیج شوند و در جهت محقق شدن شعار سال همت به خرج دهند.

ارسال نظرات