۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۷۵۷۹۰
حجت الاسلام نوروزی:

سردمداران کنوانسیون‌ها حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند

سردمداران کنوانسیون‌ها حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: سردمداران کنوانسیون‌ها حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند و به هیچ وجه هدف آنها مبارزه با تروریسم و گروه‌های تروریستی نیست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از پیوستن به کنوانسیون های FATF گفت: آنهایی که عنوان می‌کنند که اگر به FATF  نپیوندیم مشکلات کشور از جمله مشکلات معیشتی بیشتر می شود و شرایط بر ما سخت تر خواهد شد، همان کسانی هستند که در مذاکرات برجام برای امضای این توافق و پذیرش شروط کشورهای غربی، این مسائل را مطرح می‌کردند.

وی افزود: سوال من از این افراد این است که آیا با امضا و پذیرش برجام و انجام تعهدات در قالب این توافق مشکلات کمتر شده و آیا امروز که ما انجام تعهدات‌مان را به حالت تعلیق درآورده‌ایم، شرایط سخت‌تر شده که عضویت در FATF و یا عدم عضویت در آن بخواهد تغییری برای ما ایجاد کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم و دشمن تحت عناوینی همچون مبارزه با پولشویی، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و ایجاد شفافیت در این زمینه‌ها درصدد است تا از مسائل محرمانه ما در بخش مالی اطلاع کسب کند.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: دشمن از تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران به هدفش نرسیده و در صدد است از طریق این کنوانسیون‌ها اطلاعات مربوط به دور زدن تحریم‌ها را به دست آورد و فشارها را بر کشورمان بیشتر کند.

وی افزود: سردمداران این کنوانسیون‌ها حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند و به هیچ وجه هدف آنها مبارزه با تروریسم و گروه‌های تروریستی نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مردم ما بدانند که دشمنان ما هیچ گاه به دنبال حفظ و رعایت حقوق بشر نیستند و تحت این عناوین به دنبال رسیدن به اهداف استکباری خود هستند./998/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات