۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۷۵۸۹۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

اساتید در رشد علمی و اخلاقی طلبه نقش آفرین هستند

اساتید در رشد علمی و اخلاقی طلبه نقش آفرین هستند
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی به نقش پدری اساتید حوزه برای طلاب اشاره کرد و گفت: اساتید در رشد علمی و اخلاقی طلبه نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در دیدار با اساتید حوزه علمیه ولی عصر(عج) و امام صادق(ع) بروجرد، گفت: اساتید بهترین الگوی عملی برای طلبه هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش پدری اساتید برای طلاب اشاره کرد و افزود: برای ارتقای سطح علمی، اخلاقی و تهذیبی طلبه باید از تمام توان و ظرفیت ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: به همت اساتید حوزه علمیه باید استعدادها و توانایی طلاب شکوفا و هدایت شود و برای رشد علمی و اخلاقی طلبه برنامه ریزی شود.

اساتید در رشد علمی و اخلاقی طلبه نقش آفرین هستند

علم و اخلاق دو بال برای موفقیت طلبه هستند

حجت الاسلام عبداللهی به اهمیت علم و اخلاق در حوزه علمیه اشاره کرد و بیان داشت: علم و اخلاق دو بال برای موفقیت طلاب هستند و برای رسیدن طلبه به هدف باید این دو در کنار هم رشد و پرورش یابند.

وی عنوان داشت: برنامه ریزی لازم برای جلوگیری از افت تحصیلی طلاب در نظر گرفته شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا نباید اجازه داد که صدمه ای به تحصیل طلاب وارد شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به رسالت تبلیغی طلاب و اینکه خروجی اصلی حوزه تبلیغ است، گفت: رشد علمی و اخلاقی طلاب لازمه موفقیت در عرصه تبلیغ است.

وی تصریح کرد: طلاب برای موفقیت در عرصه تبلیغی باید به علم روز مجهز بوده و همواره با تحقیق و مطالعه و پژوهش پایه علمی خویش را تقویت نمایند و اساتید در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات