۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۷۶۰۵۶
به همت دانشگاه امام صادق؛

هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات برگزار می شود

هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات برگزار می شود
فقه و مبانی حقوق، علوم قرآن و حدیث و فلسفه سه محور اصلی هفتمین دوره علمی پژوهشی مشکات هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انجمن علمی الهیات دانشگاه امام صادق(ع) هفتمین دوره علمی-پژوهشی مشکات را به صورت مجازی برگزار می‌کند؛ فقه و مبانی حقوق، علوم قرآن و حدیث و فلسفه سه محور اصلی این دوره علمی هستند.

در محور فقه و مبانی حقوق موضوعات مانند تفاوت فقهی که در دانشگاه می‌خوانیم بافقه حوزوی، روش موثر و کارآمد در مطالعه دروس فقه و حقوق، آشنایی با گرایش های مستحدثه فقه و معرفی آینده شغلی رشته، مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین در محور علوم قرآن و حدیث موضوعاتی مثل مطالعه روشمند مباحث رشته، اولویت ها در مطالعه مباحث حدیثی، معرفی رویکرد کاربردی رشته، تهدیدهای پیش روی دانشجویان علوم قرآن و حدیث و در محور فلسفه چگونگی زیست فلسفی و فیلسوف شدن، ابزارهای لازم مطالعاتی و شیوه آن، لزوم مطالعه علم دین و الهیات، نیازمندی به ذهن فلسفی در همه ابعاد زندگی و مشکلات پیش روی یک دانشجوی فلسفه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه: شیخ محمد سند، سید علی میلانی، سید احمد مددی، محمدمهدی شب‌زنده‌دار، احمد عابدی، حسینی عاملی، احمد پاکتچی، حمید پارسانیا، محمدحسین حشمت پور، رضا اکبری، سید محمدعلی طالقانی، محمد عالم‌زاده نوری و سایر اساتید مدعو از ۱۴ الی ۲۵ اسفندماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طریق شماره تلفن 09174730517 در پیام رسان های بله، تلگرام و واتساپ اقدام به ثبت نام نمایند؛ همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شناسه @meshkat_7_elahiat به کانال دوره در پیام رسان بله مراجعه کنید.

ارسال نظرات