۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۶۷۶۱۰۴
فرهنگ و جهش تولید (۲۷)؛

نمره دولت در جهش تولید زیرحد متوسط است

نمره دولت در جهش تولید زیرحد متوسط است
حجت الاسلام غروی گفت: امروز دنیا باید با فرهنگ اسلام بیشتر آشنا شود و باید صدا سیما در مسأله فیلم سازی نقش فرهنگ اسلامی و زندگی اسلامی را به نمایش بگذارد.

 حجت الاسلام محمدحسن غروی دشتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه  در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در زمینه فرهنگ سازی در تحقق شعار سال جهش تولید گفت: سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری، که جهش تولید نام گرفت بسیار شعار هدفمندی بود که باید در زمینه جهش تولید از اشخاصی که در تولید موفق بودند دعوت به عمل آید تا بتوانند دوباره چرخه تولید را راه اندازی کنند.

وی ابراز داشت: در زمینه فرهنگی باید رسانه ملی کار خود را تشریح کند تاموجب ترغیب دیگران شود البته دولت فعلی به نظرمی آید که در این زمینه فعالیت چندانی صورت نداده است و در واقع به نظرحقیر مسئولین ضعیف عمل کردند، همچنین در زمینه فرهنگی نیز از اینکه بعضی از سریال های قبلی که پخش شده جای تقدیر است اما در عین حال دراین زمینه نیزکاستی های زیادی موجود است که لازم است در این جهت سرمایه گزاری شود.

 ایشان بیان کرد: امروز دنیا باید با فرهنگ اسلام بیشتر آشنا شود و باید صدا سیما در مسله فیلم سازی نقش فرهنگ اسلامی و زندگی اسلامی  را به نمایش بگذارد و همچنین در زمینه طنز نیز با توجه به موقعیت فعلی نیاز به توجه بیشتری است.

حجت الاسلام غروی دشتی خاطر نشان کرد: در زمینه فرهنگی  باید اخلاق مدار باشیم و اگر بخواهم به عملکرد دولت نمره بدهیم شاید می توان گفت در زیر حد متوسط خواهد بود امیدوارم مطالبات مردم مورد توجه دولتمردان واقع شود تا کمی توجه خودشان را در زمینه فرهنگ سازی از نظر اسلامی بالا ببرند.

 

امیر محمد شهمرادی
ارسال نظرات