۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۷۶۱۹۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

برخی طبل یأس و نا امیدی انتخابات آینده را به صدا در آورده اند

برخی طبل یأس و نا امیدی انتخابات آینده را به صدا در آورده اند
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: امروز برخی خواسته و ناخواسته و دانسته و ندانسته طبل یأس و نا امیدی انتخابات آینده را به صدا در آورده اند و بهانه به دست دشمن می‌دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مؤمنامه که در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار شد، گفت: امروز ملت ایران در صحنه دفاع و پشتیبانی از افراد بی بضاعت و نیازمند قرار دارد.

وی افزود: ملت ایران بعد از سربلندی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در مقابله با دشمن، امروز و در شرایط شیوع کرونا در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه وارد عرصه و میدان کمک به افراد آسیب دیده از پدیده ویروس کرونا شده و خوب درخشیده است.

به گفته وی رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در گام‌های نخست است و نهایی نشده و تا زمانی که پدیده شوم ویروس کرونا در جامعه درحال جولان دادن باشد باید همین شیوه و سیره تداوم داشته باشد و قطع نشود.

آیت الله سلیمانی گفت: تا زمانی که این پدیده وجود داشته باشد بلای عظیمی برای بشریت و غرب و شرق و مسلمان و غیر مسلمان است و ویروس کرونا را باید یک امتحان الهی در عرصه از خود گذشتگی و ایثار برای کمک به قشر مستضعف جامعه بدانیم.

به گفته وی امروز برخی خواسته و ناخواسته و دانسته و ندانسته مشکلات و گرانی ها را بهانه کرده و طبل یاس و نا امیدی انتخابات آینده را به صدا درآورده و بهانه به دست دشمن می‌دهند تا فضا را برای تشنج و بهانه جویی فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امروز دشمن در داخل کشور به دنبال فرصتی است تا بتواند به اهداف خودش برسد، اما این فرصت را با انجام رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه از سوی خواهران و برادران بسیجی و مردم خیر ایران از دشمن خواهیم گرفت.

آیت الله سلیمانی در ادامه با تأکید بر همت و اراده جمعی در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه، گفت: امروز تجربه کافی در انجام کمک‌های مومنانه به دست آمده است و تنها نیاز به همت جمعی است تا بتوانیم وظیفه خود را در روز‌های پایانی سال و قبل از آغاز سال جدید در قبال نیازمندان جامعه به خوبی انجام دهیم./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات