۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۷۶۶۲۹
تولید و فرهنگ (۶۰)؛

فضای مجازی ابزاری برای رونق فرهنگ تولید

فضای مجازی ابزاری برای رونق فرهنگ تولید
حجت الاسلام محمدی گفت: بهترین ابزار توسعه جهش تولید از نظر فرهنگی فضای مجازی است که دانستن این موضوع خیلی ساده است که دولت به راحتی از این مسئله چشم پوشی کرده است.

حجت الاسلام مجید محمدی مدیر مرکز فقهی امام علی(ع) در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در مورد تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگ گفت: جهش تولید در مسایل اقتصادی است ولی به صورت کلی در فرهنگ اتفاقی نیافتاده که قابل گفتن باشد اما باید گفت که سازمان های دولتی مثل ارشاد ،صدا سیما موسسه های فرهنگی ما هیچ کار و حرکتی درستی از آنها دیده نشد البته یکسری کارهای نمایشی انجام شد ولی موثر نبود.  

وی با اشاره به تحقق فرهنگ تولید افزود: با  ساختن انیمیشن های فرهنگی میتوانیم نوجوانان ها  را به سمت فرهنگ اسلامی کشاند ولی متاسفانه دولت و ارگان های مربوط به دولت هیچ کار جدی و موثر انجام نمی دهند وهمچنین سازمان تبلیغات چون انسجامی ندارند هیچ کاری موثری که اثربخش باشد انجام نداده اند.

مدیر مرکز فقهی امام علی(ع) در پاسخ به علل عدم موفقیت در زمیه ایجاد فرهنگ تولید در جامعه بیان کرد: مشکل اصلی این است که مسئولین ما بهترین راه و ابزار را رها کرده اند که استفاده از فضای مجازی است و دانستن این موضوع  خیلی ساده است ولی به راحتی از این مسئله چشم پوشی می کنند.

امیر محمد شهمرادی
ارسال نظرات