۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۷۶۷۱۷
حوزه و رسانه ملی (۱)؛

خلا محتوای دینی در برنامه رسانه ملی

خلا محتوای دینی در برنامه رسانه ملی
حجت الاسلام موسوی گفت: صدا سیما به نیروی فعال در امور رسانه نیاز دارد که به جای حوزه علمیه به سراغ کارشناسان مذهبی دانشگاهی و نیروهای فرهنگی غیر حوزوی رفته است.

حجت الاسلام سید کمیل موسوی مدرس حوزه و دانشگاه در موضوع کم رنگ بودن نقش حوزه در ساختار صدا و سیما به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: بعد انقلاب اسلامی ایران کار جهادی به صورت عملیاتی به شدت نیاز پیدا کرد که گروه های انقلابی به نحو احسن در این موضوع عمل کردند و حوزه علمیه نیز، در ثمره دادن آن نقش بسیار مهم و بسزایی را اعمال کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک نیاز واحد ندارد بلکه با توجه به شرایط و خطرات موجود، نیاز های متعددی پیدا کرده است که باید در همه عرصه های آن به صورت جهادی وارد عمل شد.

مدرس حوزه ادامه داد: اولویت های انقلاب در ابتدا باید مشخص شود مانند اوایل شیوع ویروس کرونا که انقلابیون اقدام به ایجاد خط تولید ماسک و وسایل بهداشتی نموده اند و کمک شایانی به جامعه و اقتصاد کشور کردند.

وی بیان کرد: صدا سیما به نیروی فعال در امور رسانه و تولید محتوا نیاز دارد که امروزه به جای حوزه علمیه به سراغ کارشناسان مذهبی دانشگاهی و نیروهای فرهنگی غیر حوزوی رفته که موجب عدم ارتباط بین مخاطب و رسانه می شوند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: از آنجایی که حوزه علمیه در همه زمینه ها شکوفا شده، صدا و سیما باید از نخبگان و فعالان حوزوی در همه امور ارتباط و رسانه نهایت استفاده را بکند تا حوزه علمیه بتواند ارتباط عمیق بین تولیدات محتوایی ایجاد کند.

سینا ریاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مریم کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
حاج آقا حوزه برنامه ای برای رسانه ملی داره؟! بنظرم حوزویان باید پشت صحنه و کارفکری انجام بدن.
0
0