۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۷۶۹۴۸
آیت الله صدیقی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب هراس دشمنان از نظام اسلامی خواهد شد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب هراس دشمنان از نظام اسلامی خواهد شد
امام جمعه موقت تهران بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده تأکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم سبب افزایش قدرت ایران در منطقه و هراس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب افزایش قدرت ایران در منطقه و هراس دشمنان از نظام اسلامی و تایید ولایت فقیه خواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب درباره ویژگی‌های دولت اسلامی ابراز کرد: باید دولت آینده دولتی مومن، دغدغه‌مند نظام و ولایت مدار و بدون حاشیه باشد و فعالیت هایی برای رفع مشکلات معیشتی مردم انجام دهد.

آیت الله صدیقی در ادامه به ویژگی های دولت تراز نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و حضور حداکثری و دشمن شکن مومنان در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی و افزایش قدرت ایران در منطقه خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مسؤولان و دولتمردان در مواردی که قانونمند بوده و به رهنمودهای رهبر انقلاب گوش فرا دادند، کشور پیشرفت و توسعه پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مشکلات معیشتی و گرانی های افسار گسیخته گفت: این گرانی‌ها به وسیله تحریم های بی رحمانه و همچنین سوءمدیریت های مسؤولان به وجود آمده است؛ از این رو اگر مسؤولان به تعهدات خود عمل می کردند مشکلات معیشتی و گرانی کالاها به وجود نیامده بود.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: مردم ایران مردمی ولایت مدار، ایثارگر و مومن هستند و این نگرانی ها و گرانی های افسارگسیخته شایسته آنها نیست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود مروری بر حوادث و اتفاقات مهم امسال داشت و گفت: در ابتدای سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم، اما شاهد حضور ایثارگرانه کادر درمان و کمک‌های مؤمنانه و تلاش جهادی طلاب، دانشجویان و بسیجیان برای کمک به کادر پزشکی و محرومان بودیم.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه کشور به دستاوردهای علمی در زمینه مبارزه با کرونا دست پیدا کرده است، افزود: ایران توانسته که سه واکسن موثر برای کرونا تولید کند؛ در حالی که برخی از کشورهای پیشرفته غربی واکسن های غیر قابل اطمینان تولید کرده اند که خود مردم آنها از آن استفاده نمی کنند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
احسنت
2
0
علی علیزاده
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
انشا.. سالی بدون کرونا و با روی کار امدن دولت انقلابی را تجربه. کنیم.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
با این همه خرابکاری حسن روحانی واقعا انتخابات مهمی در پیش داریم و تلاش حداکثری کنیم تا فردی جهاد و لایق بر سرکار بیاید
0
0
از توی گلخونه دنیای کوچک
Iran, Islamic Republic of
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
فکری به حال قشر ناتوان و مستمند جامعه کنین.
امیدواریم با روی کار آمدن دولت با نشاط تازه نفس تدابیر بالندی اندیشیده شود.
0
0