۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۶۷۷۰۱۱
طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر آیت الله کعبی از تلاش ­های خبرگزاری رسا در تبیین مکتب امامین انقلاب

تقدیر آیت الله کعبی از تلاش ­های خبرگزاری رسا در تبیین مکتب امامین انقلاب
آیت الله کعبی، در پیامی به مدیر عامل خبرگزاری رسا، ضمن تبریک حلول سال جدید، از تلاش های خبرگزاری رسا در تبیین خط امام و رهنمودهای رهبری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی به حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، ضمن تبریک حلول سال جدید، از تلاش های خبرگزاری رسا در تبیین خط امام و رهنمودهای رهبری و مقابله با انحراف و پاسخگویی به شبهات  تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام آیت الله کعبی بدین شرح است؛

سلام علیکم  عيد شعبان بهار معنویت و طلوع خورشید مهدویت و عید نوروز بهار طبیعت و تحول را تبریک و آرزوی سلامتی و سرافرازی و توفیق بیشتر برای جنابعالی و خانواده محترم كليه همکاران دارم.

از مجاهدت‌های مخلصانه و هوشمندانه و به هنگام موسسه رسا در میدان جنگ نرم و تولید اقتدار رسانه‌ای و تبیین خط امام و رهنمودهای رهبری و مقابله با انحراف و پاسخگویی به شبهات به سهم خود تشکر می‌نمایم.

از خداوند متعال سال توام با توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه برایتان مسالت می نمایم. امید است با بهره‌مندی از ظرفیت روحانیت و حوزویان انقلابی در تاثیرگذاری بیشتر به ویژه در انتخابات پرشور و انتخاب اصلح و نیز فرهنگ سازی برای تولید و مطالبه گری در پشتیبانی از تولید و پیگیری رسانه‌ای در رفع موانع تولید مثل  همیشه پیشتاز باشید.

بمنه و کرمه انه سمیع مجیب

دعاگو و ملتمس دعا عباس کعبی

/998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
درود بر ایشان که هوای رسانه ای ها رو دارند.
2
0