۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۷۰۵۶

افزایش دو برابری جشن های نیمه شعبان در قالب «کاروان های شادی»

افزایش دو برابری جشن های نیمه شعبان در قالب «کاروان های شادی»
حجت الاسلام عادل گفت: سال گذشته در ۱۵۰۰ نقطه سطح کشور، کاروان‌های شادی را برگزار کردیم؛ امسال با برنامه‌ریزی این میزان به افزایش دو برابری در سطح کشور خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی هنری سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص فعالیت‌های امامزادگان و بقاع متبرکه در جشن‌های نیمه شعبان گفت: جشن‌های اول ماه شعبان را گذراندیم و اکنون در آستانه جشن نیمه شعبان قرار داریم. به همین مناسبت کاروان‌های شادی تحت عنوان «نسیم انتظار» از بقاع متبرکه حرکت خواهند کرد و در قالب‌های متنوع سعی در برپایی فضایی شاد در سطح کشور خواهند داشت.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه امکان تجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا در امامزادگان وجود ندارد، افزود: این کاروان‌ها در قالب گروه‌های سرود و مدیحه سرایی در محلات حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های اعیاد شعبانیه در این فضا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تجربیات سال گذشته گفت: سال گذشته در ۱۵۰۰ نقطه سطح کشور، کاروان‌های شادی را برگزار کردیم که امسال با برنامه‌ریزی به وجود آمده این میزان به افزایش دو برابری در سطح کشور خواهد رسید.

معاون فرهنگی هنری سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به رزمایش همدلی گفت: با توجه به لزوم کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی و مواسات مرحله آخر این اقدام در سال ۹۹ در حال اجرا است. این مرحله از ولادت امیرالمومنین (ع) آغاز و تا نیمه شعبان تحت عنوان «تبرکات مهدوی» ادامه دارد. ۱۱۰ بسته معیشتی هدف گذاری شده که در امامزادگان در حال توزیع است.

حجت الاسلام عادل ادامه داد: در مراسم سال تحویل نیز امامزادگان و بقاع متبرکه به اجرای برنامه در فضاهای مجازی و آنلاین و پخش زنده پرداختند در حالی که امامزادگان در ایام نوروز بسته نیست اما به دلیل وضع مقرراتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌های بقاع متبرکه و ایام شعبانیه بدون مستمع و حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در اعیاد شعبانیه بر روی کاروان‌های شادی است و ساماندهی این کاروان‌ها از امامزادگان توسط گروه‌ها و تشکل‌ها با تجهیز خودروها به سیستم‌های صوتی رقم خواهد خورده و در ساعات اعلامی به اجرای برنامه می‌پردازند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
فرمانده از افسر تک تیرانداز بالای برج سوال میکند

آیا تک تیرانداز دشمن در کارش مهارت دارد؟
افسر جواب داد خیر قربان
در کارش هم خیلی ناشی میباشد
فرمانده میگوید پس چرا تا حالا موفق به کشتن او نشده اید؟
افسر میگوید قربان میترسم او را بزنم بعد یکی بهتر از او را بیاورند و همه ما را بکشد
بنظرم زنده بماند به نفع ما هست قربان


چنین حکایتی است که کشورهای دیگر از حضور افراد بدون شایستگی در هدایت کشورهای رقیب همواره شادمانند.


چرا رسانه های غربی از برخی نامزدها حمایت می کنند !!!
0
0
سلام
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
البته نظر شما ربطی به این مطلب نداشت ولی کاملا درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
دو روز دیگه نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت است اما در سایت شما هیچ شوق و ذوقی نیست و حداقل خبر و مطلب در این مورد منتشر میشود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
ان شاالله که توجهات امام عصر به کشور ما بیشتر از گذشته شود.
1
0