۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۷۷۰۷۵

چرا برخی سود سهام عدالت نگرفتند؟

چرا برخی سود سهام عدالت نگرفتند؟
برخی از دارندگان سهام عدالت، سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند که باید به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نیمی از سود سهام دارندگان سهام عدالت برای عملکرد سال مالی 1398 شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در حالی روز 5 شنبه گذشته به شماره شبای اعلامی آنها، واریز شد که برخی از دارندگان سهام عدالت این سود را دریافت نکرده‌اند.

احتمالا این دسته از افراد شماره تلفن همراهی که در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند به نام خودشان نبوده، بر این اساس لازم است این دسته از افراد به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند؛ ضمن این که شماره تماس 1569 هم پاسخگوی پرسش‌های این دسته از دارندگان سهام عدالت خواهد بود.

از سوی دیگر حدود 4 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند که این دسته از دارندگان سهام عدالت هم لازم است با ورود به سامانه ذکر شده، اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود کنند تا پس از راستی‌آزمایی‌های لازم، سود 4 دوره گذشته سهام عدالت به یکجا حساب آنها واریز شود.

نکته قابل تاکید در این زمینه این است که برخلاف یارانه نقدی که یارانه کل خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، برای دریافت سود سهام عدالت باید شماره حساب بانکی مخصوص هر فرد در سامانه مذکور ثبت شده تا این سود به حساب افراد واریز شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات