۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۷۷۱۳۱
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم اهتمام مسؤولان برای رفع موانع تولید

لزوم اهتمام مسؤولان برای رفع موانع تولید
آیت الله سلیمانی به لزوم اهتمام مسؤولان برای رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان باید به گونه‌ای باشد که سبب رفع موانع و مانع زدایی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری در سال جدید که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و عید نوروز، گفت: نامگذاری امسال با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب نشانه اهمیت تولید و اقتصاد کشور است.

وی به لزوم اهتمام ویژه همه مسؤولان برای رفع موانع تولید درسال جاری و پیشتیبانی از تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: مدیران و مسؤولان باید عزم جدی برای رفع مشکلات سد راه تولیدکنندگان و تولید داشته باشند.

آیت الله سلیمانی همچنین بوروکراسی اداری را از مهمترین عوامل جدی سد راه تحقق رونق تولید دانست و با تأکید بر شناسایی موانع رفع تولید، اظهار داشت: بوروکراسی بخشی از این موانع است و کشور از این موضوع به شدت رنج می‌برد و نیاز است موانع شناسایی و از سر راه تولید برداشته شود.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که در زمینه تحقق جهش تولید اقداماتی انجام شده، اما کافی نیست، افزود: پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان باید به گونه‌ای باشد که سبب رفع موانع و مانع زدایی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: همه باید در پروسه تولید در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات مشارکت داشته باشند و برای پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند.

آیت الله سلیمانی در ادامه سال گذشته را سال پیروزی جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمن دانست و ابراز داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در هیچ سالی به اندازه سال گذشته متحمل شکست مفتضحانه نشده بودند و همه نقشه‌های دشمن یکی بعد از دیگری نقش بر آب شد و طرح‌های آن‌ها به شکست انجامید.

به گفته وی سال گذشته یکی از اخلاقی‌ترین سال‌های انقلاب اسلامی بود و فرهنگ شهادت طلبی در سراسر کشور متجلی شد و می‌توان سال گذشته را سال تبلیغ شهادت نامگذاری کرد.

لازم به ذکر است، امروز در نخستین روز فعالیت در سال ۱۴۰۰ نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با هدف دید و بازدید نوروزی مدیران دستگاه ها و نهاد‌های اجرایی شهرستان کاشان با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات