۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۷۱۸۳

قاری بین المللی قرآن داوطلب فاز سوم آزمایش واکسن کرونا

قاری بین المللی قرآن داوطلب فاز سوم آزمایش واکسن کرونا
احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و برجسته کشورمان در فاز سوم آزمایش بالینی واکسن "کوو ایران برکت" صبح امروز اولین دوز را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا،  احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و برجسته کشورمان صبح امروز هفتم فروردین ماه به صورت داوطلبانه در طرح واکسیناسیون " کوو ایران برکت" بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شرکت کرده و اولین دوز این واکسن را دریافت نمود.

وی در گفتگو در این خصوص گفت: ما هشت سال در دفاع مقدس با دشمنان جنگیدیم و حضور در مناطق جنگی را به شرکت در مسابقه قرآن ترجیح دادیم و همین انتخاب باعث شد تا امروز نیز در جنگی با عناوین و ظاهری متفاوت شرکت کنیم.

ابوالقاسمی ادامه داد: امروزه که دشمنان با هر اقدامی سعی در از پا در آوردن فعالیت‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی می‌کنند ما باید تلاش کنیم از نظام اسلامی دفاع کنیم. ساخت واکسن " کوو ایران برکت" اقدامی بسیار مهم از سوی کشور است که من نیز برای به ثمر نشستنش به عنوان عضو کوچک جامعه قرآنی اقدام کردم.

وی افزود: برای تزریق این واکسن اقدامات و فاز مطالعاتی در اواخر سال گذشته انجام شد سپس مرحله اول آن امروز و مرحله دوم آن نیز دو هفته آینده تزریق خواهد شد.

احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و برجسته کشورمان در جلسات قرآنی بسیاری به عنوان مربی مشغول آموزش صوت و لحن بوده است.او همچنین در مسابقات قرآنی فراوانی به عنوان داور رشته صوت و لحن حضور داشته است.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات