۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۷۷۲۱۵

جزییاتی از مرگ "آزاده نامداری"

جزییاتی از  مرگ
جزییات کشف پیکر آزاده نامداری نشان می‌دهد که ظاهراً حدود ۴۸ ساعت از مرگ وی می‌گذرد و پدر و مادر وی، پس از نگرانی از وضعیت فرزندشان و حضور در منزل وی، با پیکر بی‌جان دخترشان روبه‎‌رو شده بودند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ساعت 19:50 امروز خبر کشف جسد آزاده نامداری، در طبقه هفتم یک برج (منزل) در خیابان مهستان شهرک غرب به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 134 شهرک قدس به محل اعلام خبر اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که همسر و فرزند آزاده نامداری در منزل حضور نداشتند و به یکی از شهرهای شمال کشور رفته بودند.

تحقیقات بیشتر نشان داد پدر آزاده نامداری با دخترش تماس گرفته و به دلیل اینکه دخترش پاسخگوی تماسهای وی نبوده، سراسیمه همراه با مادر آزاده نامداری به منزل وی رفته و پس از شکستن در منزل، با پیکر بی‌جان دخترشان در اتاق پذیرایی منزل مواجه شدند.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که ظاهراً حدود 48 ساعت از مرگ وی گذشته است و تحقیقات بیشتر درباره علت مرگ وی در جریان است.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اعلام کرد: ساعاتی پیش گزارشی از سوی نیروی انتظامی مبنی بر کشف جسد یک زن با هویت آزاده نامداری دریافت کردیم. در حال حاضر هویت این متوفی برای مرجع قضائی هنوز تأیید نشده و اطلاعات بیشتر درباره این حادثه تا ساعتی دیگر و پس از بررسی صحنه حادثه توسط تیم متخصص اعلام می شود.

کشف جسد "آزاده نامداری" در طبقه هفتم یک برج

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
به نظرم علت مرگ ایست قلبی باشد و خودکشی شایعه و غیر واقعی است
1
0
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
عکسهای خانوادگی وخصوصی این بنده خدا را در فضای مجازی پخش کردند این هم جوانی بود که با انگیزه حجاب را انتخاب وترویج می‌کرد. بردند خارج از کشور فریبش دادند عکس انداختند آبرویش را بردند. شاید داروی اعصاب هم تجویز کردند برای رهایی از آنهمه سختی وتنش. این بنده خدا هم شاید بخاطر فشاری که بهش می‌آمده دوز دارو را بالا برده حالش بهتر بشه که دارو ضرر میکنه وایست قلبی دست میده.
ناشناس
Romania
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
سرعت انتشار اخبار در سایت شما از سرعت نور هم بیشتر است دست مریزاد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بنظرمن نیروهای جهادی انقلابی خط ولایت بایستی یک گرد و خاک نفس گیری در امنیت فضای مجازی انجام بدهند. وقتی تکنولوژی لازم جهت کور کردن فرکانسی ماهواره ای هست و یا توان فیلتر کردن هوشمند شبکه‌های اینترنتی صهیونیستی هست چرا اینکار را انجام ندهیم در ضمن سامانه ملی اطلاعات بنحوی تقویت شود که از سامانه فلیر داخلی بتوانیم استفاده کنیم و حتی تکنولوژی های دیگر که براحتی کمک می‌کند بک اند وبسایت ها و حتی ایمیل ها را کاملا در سامانه ملی اطلاعات تلفیق کرد چرا این کار را نکنیم بدین ترتیب براحتی میتوانیم از شبکه های رسانه های اجتماعی غیر بومی بی نیاز شویم. در اینباره وزارت ارتباطات بایستی پاسخگو گردد. بایستی پایانه های سرورهای مختلف کشور کدگذاری گردد تا کاملا قانونمند کار کنند و طبق آخرین بروزرسانی های پروتکل های ietf کار کنند تا هر گونه حمله سایبری دفع گردد. متاسفانه درگذشت مرحومه نامداری بخاطر حملات سایبری سازمان یافته رسانه های صهیونیستی هست که البته مسبوق به سابقه هست و بایستی سازمان های مختلف کشور دست به دست هم بدهند تا این شبکه ها را کاملا مسدود و کور کرد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
من فکتهایی که موجوده رو بررسی میکنم به چیزی جز قتل توسط مافیای همین مصی علینژاد و من و تو و آقامیری و بعضی سلبریتیها نمیرسم.مثل میناوند و انصاریان.طوری پیش بردن که خودکشی بنظر برسه! اول یه اکانت توئیتری که اسم همسر قبلیش فرزاد رو توی نامش داشته قبل از اینکه مادرش به پلیس اطلاع بده توئیت مشکوک زدهاین اکانت چند پیشش توئیتی درباره خودکشی زده بود! در گذشته هم درباره نامداری توئیت زده بوده! دوم آقامیری از کجا میدونسته باید روی خودکشی مانور بده؟قبل از اینکه کسی بگه علت مرگ چیه؟آقامیری و اون باند مافیایی همه کارهاشون تبلیغ بی حجابی و مشروب خوری و زدن دین هست؟چه سوژه ای از این بهتر براشون؟؟؟ آشنا توئیت میزنه نهاد ها مراقب نهاده ها باشند؟ با هشتگ مرغ! این توئیت رمزی به چی اشاره داره؟نهاد که مشخصه نهاده مونث نهاد هست یعنی زنان.مرغ هم ردگم کنی.این مافیا قراره روی نارضایتی از اقتصاد و گرانی و کمبود مرغ و اینها پروژه زدن دین رو پیش ببرند.وقتشه این باند مافیایی متلاشی بشه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
،هموطنان در مورد کسی که فوت کرده قضاوت نکنید حتی اگر گناه شخص را هم به چشم دیده باشی ریختن آبروی خلق گناه است حالا چه برسد به قضاوت نادرست و تهمت و شایعه سازی ،
0
0