۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۷۷۲۲۲

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
حدود الهی با چه مکانیسمی در جامعه مسلمین باید پیاده شود؟، دیدگاه قالیباف درباره سند راهبردی ایران و چین، خانه ابدی منافقین در پادگان اشرف، واکنش انصارالله به توافق چین و ایران بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حدود الهی با چه مکانیسمی در جامعه مسلمین باید پیاده شود؟، دیدگاه قالیباف درباره سند راهبردی ایران و چین، خانه ابدی منافقین در پادگان اشرف، واکنش انصارالله به توافق چین و ایران بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

حدود الهی با چه مکانیسمی در جامعه مسلمین باید پیاده شود؟

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ‏از روشنفکران و تجدیدنظرطلبان باید پرسید شما به مفهوم ⁧ جامعه اسلامی⁩ باور دارید یاخیر؟ اگر باور دارید نمیتوانید بر روی ⁧احکام اجتماعی اسلام⁩ و ⁧اسلام سیاسی⁩ شمشیر بکشید. باید پاسخ دهید حدود الهی با چه مکانیسمی در جامعه مسلمین پیاده خواهد شد؟خودسر؟ یا حکومت لازم است.

 

دیدگاه قالیباف درباره سند راهبردی ایران و چین

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتر نوشت: ‏امضای سند راهبردی با چین یک عنصر مهم تولید قدرت درچارچوب ‎نگاه به آسیا و اوراسیا با رویکرد سیاست خارجی متوازن و اقتصادمحور است.

متاسفانه تا امروز فرصت‌های مهمی ازدست رفته واکنون هم تبدیل سند راهبردی به همکاری‌های راهبردی نیازمند ارادۀ‌ جدی است تا منافع اقتصادی عاید ملت عزیز ایران شود.

دیدگاه قالیباف درباره سند راهبردی ایران و چین

 

خانه ابدی منافقین در پادگان اشرف

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: اینجا گورستان مروارید در پادگان اشرف و اینها گور خائنینی است که زمانی در مقابل مردم خودشان ایستادند بیش از هفده هزار ایرانی را ترور کردند و بعد با پیوستن به صدام جنایاتشان را تکمیل کردند.

گورستانهای چنین خائنینی در سرتاسر دنیا پر خواهد شد ولی پایشان به خاک مقدس ایران نخواهد رسید.

خانه ابدی منافقین در پادگان اشرف +عکس

 

خانه ابدی منافقین در پادگان اشرف +عکس

 

خانه ابدی منافقین در پادگان اشرف +عکس

 

واکنش انصارالله به توافق چین و ایران

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از اعضای ارشد جنبش انصارالله، شامگاه روز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر امضای سند برنامه جامع همکاری جامع میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین را تبریک گفت.

عضو ارشد انصارالله در این خصوص نوشت: «توافق چین با ایران را تبریک می‌گوییم؛ توافقی که [اینگونه] خلاصه می‌شود: شکست سیاسی آمریکا، شکسته شدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران، برخورداری چین از حاکمیتی بی‌کم و کاست همچون متحدان اروپایی آمریکا که از حق وتو برخوردارند، تفکر برای ساختن به جای نابودی و ویرانی مانند الگوی چینی مخالف الگوی آمریکایی و متحدانش با فروش تسلیحات ویران‌کننده برای کشتار مردم مبنی بر دوشیدن [کشورهاست]».

سند برنامه همکاری جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین موسوم به برنامه ۲۵ ساله، روز شنبه (دیروز)، در تهران به امضای «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «وانگ یی» همتای چینی او رسید.

در سال ١٣٩۴ جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بیانیه مشترک جامع راهبردی دو کشور را صادر کردند که برای انعقاد یک برنامه همکاری جامع میان دو طرف توافقی صورت گرفت. پس از رایزنی‌ها و مذاکرات در روز هفتم فروردین ١۴٠٠ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وانگ یی، عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین «برنامه همکاری جامع فیمابین  جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین» را در تهران امضا کردند.

این سند ظرفیت‌ها و چشم انداز همکاری دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و غیره را مورد بحث قرار داده است.

 

واکنش انصارالله به توافق چین و ایران

 

رهبر مخالفان ونزوئلا به کرونا مبتلا شد

«خوآن گوایدو» رهبر مخالفان دولت قانونی ونزوئلا روز شنبه (به وقت کاراکاس) در یک پیام توئیتری با اعلام خبر ابتلای خود به ویروس کرونا گفت که نشانه‌های خفیفی از این بیماری را تجربه می‌کند.

گوایدو در این پیام توئیتری نوشت: «من می‌خواهم مسئولانه به کشور اطلاع دهم که پس از چهار روز قرنطینه و تحمل برخی ناراحتی‌های [جسمی] و به رغم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه پاسخ تست کووید -۱۹ من مثبت بود».

او در ادامه افزود که علائم بیماری وی «ملایم» بوده و وی هم اکنون در قرنطینه است و به تمام افرادی که به تازگی با او در تماس بوده‌اند، ابتلای خود به کووید -۱۹ را اطلاع داده است.

رهبر مخالفان ونزوئلا همچنین گفت: شیوع این بیماری آسیب پذیری بشر را به من یادآور شد و اینکه خطر واقعی است و همه ما در معرض خطر هستیم.

 

رهبر مخالفان ونزوئلا به کرونا مبتلا شد

 

توصیف خبرنگار آمریکایی از ‎قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین

فواد ایزدی، تحلیلگر سیاسی ‏توصیف خبرنگار آمریکایی از ‎قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین را طی توییتی منتشر کرد.

توافق ایران و چین میخی است در تابوت هژمونی ‎آمریکا در غرب آسیا. آیت‌الله خامنه‌ای راست گفته بود که دوره پسا آمریکا شروع شده است.

توصیف خبرنگار آمریکایی از ‎قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات